Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, από πλευράς κατασκευαστών, η Apple διατήρησε το προβάδισμά της στην παγκόσμια αγορά το 4ο τρίμηνο του 2019, κατακτώντας την πρώτη θέση μεταξύ των κορυφαίων παικτών στην κατηγορία των tablets, σημειώνοντας αύξηση κατά 22,7% σε ετήσια βάση. Το νέο iPad, η διάθεση του οποίου ξεκίνησε το τελευταίο τρίμηνο του έτους, αντιπροσώπευε σχεδόν το 65% των συνολικών πωλήσεων της Apple, βοηθώντας την εταιρεία να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της στο 36,5% σε σύγκριση με 29,6% πέρυσι.
Από την πλευρά της, η Samsung κατέκτησε τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablet, παρά την περαιτέρω υποχώρηση των αποστολών της σε ετήσια βάση. Η εταιρεία διέθεσε στη διάρκεια του τριμήνου 7 εκατ. συσκευές έναντι 7,6 εκατ. συσκευών την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με το μερίδιο της να κατέρχεται σε 16,1%, από 17,3% έναν χρόνο νωρίτερα.
Οι παίκτες της αγοράς
Η Huawei με πωλήσεις 4 εκατ. tablets στη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2019 κατέγραψε και αυτή πτώση, με το μερίδιο της να περιορίζεται σε 9,1% από 9,3% το 4ο τρίμηνο του 2018, σημειώνοντας ετήσια μείωση της τάξης του 2,8%. Η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πιέσεις από την αγορά των ΗΠΑ, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των πωλήσεων της να προέρχεται από την περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού και συγκεκριμένα από την Κίνα, όπου εξακολουθεί να καταγράφει ενίσχυση των δυνάμεων της.
Η Amazon.com, από την πλευρά της, βρέθηκε στην τέταρτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης στη διάρκεια του τριμήνου, με τις πωλήσεις της να καταγράφουν μείωση κατά 29% σε ετήσια βάση. Τέλος, η Lenovo ήταν μία από τις δύο εταιρείες της πρώτης πεντάδας, που σημείωσαν ετήσια αύξηση στις πωλήσεις τους κατά την εξεταζόμενη περίοδο, με το μερίδιο της να αυξάνεται ελαφρά από 5,3% πέρσι, σε 5,8% το 4ο τρίμηνο του 2019.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr