Στη μελέτη της Brand Finance Global 500 2020 που μόλις δημοσιεύθηκε, η Huawei είναι η τρίτη Κινέζικη εταιρεία της λίστας, με αξία 65,084 δισεκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση της τάξεως του 4,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
«Είναι σαφές πως η νέα μεγάλη πρόκληση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, τα δίκτυα 5G, θα δημιουργήσουν σκληρό ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα η Huawei να επεκταθεί σε αγορές που παραδοσιακά καλύπτονται από δυτικούς παρόχους. Παρά την πρόσφατη διαμάχη, ο Κινεζικός γίγαντας διατηρεί το προβάδισμα και με αξία 65 δισεκατομμύρια δολάρια κατατάσσεται πλέον, για πρώτη φορά, μεταξύ των 10 brands με τη μεγαλύτερη αξία, παγκοσμίως», γράφει η Brand Finance στη μελέτη.
Με 205 εταιρείες να αντιστοιχούν στο 45,4% των τοπ 500, οι ΗΠΑ είναι η χώρα που εκπροσωπείται περισσότερο στη λίστα, με συνολική εταιρική αξία 320,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Κίνα έρχεται δεύτερη με 70 εταιρείες, που αντιστοιχούν στο 18,9% και συνολική εταιρική αξία 133,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο τομέας της τεχνολογίας εξακολουθεί να αποτελεί τον πιο ισχυρό τομέα στην κατάταξη. Από τις 500 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αξία, οι 46 -ή το 14%- προέρχονται από τον τομέα της τεχνολογίας. Μαζί συγκεντρώνουν συνολική εταιρική αξία 986,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Huawei είναι η μόνη Κινέζικη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία..
H αύξηση της αξίας της Huawei μπορεί να αποδοθεί στη δέσμευσή της στην καινοτομία, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων της και της εμπειρίας των καταναλωτών.
Το 2019, η Huawei είχε προβλέψει πως θα προμήθευε την αγορά με 240 εκατομμύρια συσκευές smartphones και πως θα διατηρούσε τη θέση της ως ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο. Η εταιρεία τελικά ξεπέρασε τις 44 εκατομμύρια συσκευές από τη σειρά HUAWEI Mate Series και τη σειρά HUAWEI P, σημειώνοντας αύξηση 50% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Έχοντας διακριθεί για τα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά τους, τα 5G smartphones της Huawei τον Δεκέμβριο του 2019 ξεπέρασαν τις 6,9 εκατομμύρια συσκευές.
Πέρσι, η Huawei αναβάθμισε και τη συνολική εμπειρία χρήστη δημιουργώντας το “all-scenario experience”, εισάγοντας νέες σειρές προϊόντων, διαφόρων κατηγοριών, από tablets, Η/Υ, wearables και συσκευές IoΤ του οικοσυστήματος HiLink, όλα από τα οποία παρουσίασαν αύξηση στις πωλήσεις τους.
Μελλοντικά, η Huawei θα παραμείνει προσηλωμένη στη στρατηγική της συνολικής εμπειρίας χρήστη. Ο Richard Yu, Διευθύνων Σύμβουλος της Huawei Consumer Business Group, δήλωσε: «Η στρατηγική της συνολικής εμπειρίας χρήστη θα παραμείνει κύριο μέλημα της Huawei για τα επόμενα 5 με 10 χρόνια. Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα, στο οποίο τα tablets, οι Η/Υ, οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας, τα wearables, οι έξυπνες οθόνες, τα έξυπνα ηχεία, τα αυτοκίνητα και οι συσκευές IoT θα μπορούν όλα να συνδέονται με smartphones για να προσφέρουν μια πραγματικά απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr