Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Στόχος του είναι οι καταναλωτές να μπορούν να αγοράζουν προϊόντα στο κοινωνικό μέσο χωρίς να φύγουν από την εφαρμογή, καθώς και η καθιέρωση «shopping bags», όπου θα μπορούν να κρατούν τα αγαθά που θέλουν σε μία κάρτα.
Πρόσφατα το Instagram ξεκίνησε να δοκιμάζει τρόπους με τους οποίους να αφήνει τους χρήστες του να αγοράζουν προϊόντα κατευθείαν από την πλατφόρμα, καθώς καταγράφεται αυτή η ζήτηση και από τους καταναλωτές και από διάσημους influencers και φυσικά από τις εταιρείες.
«Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει μέσα σε έναν χρόνο. Είναι ένα πρότζεκτ με προοπτική πέντε με δέκα ετών», σημείωσε ο Mosseri.