Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η εφαρμογή δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό για αγορές, που ονομάζεται Checkout, στην οποία συμμετέχουν εταιρείες όπως η Nike και η πλατφόρμα Revolve.
«Με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα μπορούσε να είναι σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής μας», τόνισε ο Vishal Shah, στέλεχος του Instagram.
Μέσω του Checkout, οι χρήστες θα είναι σε θέση να κάνουν αγορές άμεσα μέσα στο Instagram και όχι να κατευθύνονται στην ιστοσελίδα της λιανικής επιχείρησης.