Η έρευνα της ΕΥ "Decoding the digital home 2019" αποκαλύπτει ότι το ποσοστό των νοικοκυριών στη Βρετανία, που ξοδεύουν περισσότερο από 30 ώρες online την εβδομάδα, έχει μειωθεί από 34% πριν από ένα χρόνο σε 28% το 2018. Η ίδια έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.500 βρετανικών νοικοκυριών στα τέλη του 2018, δείχνει το ποσοστό όσων περνούν λιγότερο από 10 ώρες online να έχει αυξηθεί ελαφρά από 18% σε 21% το ίδιο διάστημα.
Οι μισοί millennials στη Μεγάλη Βρετανία δηλώνουν ότι έχουν βαρεθεί το Διαδίκτυο. Στο μεταξύ, η έρευνα αποκαλύπτει μια σειρά από ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως ότι ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός νέων δηλώνει έτοιμος να κόψει τη σταθερή πρόσβαση στο Διαδίκτυο (43%). Η έρευνα δείχνει την ίδια στιγμή ότι οι χρήστες έχουν αρχίσει να γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί από την ποιότητα της σύνδεσης τους. Για παράδειγμα, όλο και περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν ευχαριστημένοι από τις συνδέσεις με οπτικές ίνες (59%, από 54% πριν από ένα χρόνο). Επίσης, οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών σε ποσοστό 42% απαντούν ότι θα πλήρωναν ένα premium για να αποκτήσουν τις τελευταίες συσκευές, αλλά μόνο το 18% των ατόμων ηλικίας 25 ετών και άνω, που έχει περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα δηλώνει ότι είναι έτοιμο να το κάνει.
Σε αναζήτηση της απλότητας
Σύμφωνα με τα ευρήματα της σχετικής μελέτης, οι millennials αποζητούν την απλότητα και τη σαφήνεια όσον αφορά την κάλυψη των αναγκών τους για συνδεσιμότητα και περιεχόμενο. Το 46% πιστεύει ότι υπάρχουν πολλά διαφορετικά πακέτα ευρυζωνικών συνδέσεων, οπότε θεωρούν ότι τα περισσότερα απ’ αυτά δεν έχουν να προσθέσουν κάτι νέο σε αυτά που υπάρχουν ήδη. Την ίδια στιγμή που οι πάροχοι περιεχομένου προσπαθούν να διευρύνουν τα κανάλια διανομής, καθιστώντας το περιεχόμενό τους διαθέσιμο σε διαφορετικά πακέτα, πλατφόρμες και εφαρμογές, το ένα τέταρτο όλων των νοικοκυριών απαντά ότι έτσι δυσκολεύεται να παρακολουθήσει το αγαπημένο του περιεχόμενο. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται σχεδόν στο 40% μεταξύ των νέων ηλικίας 18-24 ετών. Μείζον θέμα παραμένει για τους χρήστες η ασφάλεια. Για παράδειγμα, το 72% των ερωτηθέντων απαντά ότι, ακόμη κι όταν πρόκειται για αναγνωρίσιμα brands που εμπιστεύεται, είναι πολύ προσεκτικό, όσον αφορά την αποκάλυψη προσωπικών και οικονομικών δεδομένων στο Διαδίκτυο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr