Όμως, στο CES 2019, τη μεγαλύτερη έκθεση προϊόντων τεχνολογίας των καταναλωτών, ο ανταγωνισμός κορυφώθηκε καθώς συνεργάτες και από τις δύο εταιρείες παρουσίασαν δεκάδες προϊόντα μέσω των οποίων η Amazon Alexa και το Google Assistant μπορούν να εισχωρήσουν σε κάθε πτυχή της ζωής μας, σύμφωνα με το δίκτυο του CNBC.
Στην έκθεση παρατηρήθηκε μια μαζική συμμετοχή της Google και της Amazon, δύο εταιρίες που δεν υπήρχαν καν εκεί πριν από μερικά χρόνια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι «έξυπνοι βοηθοί» τους ενσωματώνονται σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες νέων προϊόντων που εισήχθησαν στο CES, από τις τηλεοράσεις έως τους φούρνους - ακόμη και σε τουαλέτες.
Η Google δήλωσε ότι μέχρι το τέλος Ιανουαρίου, περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο συσκευές θα έχουν ενσωματωμένο το Google Assistant. Ο βοηθός της Google ενσωματώνεται επίσης σε 10.000 διαφορετικές έξυπνες οικιακές συσκευές από περισσότερες από 1.600 μάρκες, ανέφερε η εταιρεία.
Η Amazon πάλι ανέφερε ότι υπάρχουν πλέον περισσότερα από 150 προϊόντα με την Alexa ενσωματωμένη απευθείας και περισσότερα από 28.000 προϊόντα από 4.500 μάρκες που την υποστηρίζουν. Η Amazon είπε επίσης ότι έχει πλέον πουλήσει περισσότερες από 100 εκατομμύρια συσκευές Alexa.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr