Εν συντομία όπως αναφέρει το κοινωνικό δίκτυο σε μια δημοσίευση στο blog του, το κοινωνικό δίκτυο έπρεπε να δώσει στους εταίρους του ειδική πρόσβαση για να ενεργοποιήσει τις λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων μέσω messenger από τις εφαρμογές των τρίτων.
«Κατηγορούμαστε ότι αποκαλύψαμε τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών μας στους συνεργάτες μας χωρίς την γνώση τους. Αυτό δεν είναι αλήθεια» αναφέρει η δημοσίευση. «Τα πειραματικά αυτά χαρακτηριστικά, τα οποία δεν είναι πλέον διαθέσιμα, επέτρεπαν στους χρήστες των Spotify και Netflix να ειδοποιούν τους φίλους τους στο Facebook απευθείας από αυτές τις εφαρμογές».
«Το Spotify χρειάστηκε συνεπώς άδεια για να μπορούν οι χρήστες του να μοιράζονται τραγούδια μέσω του Facebook Messenger. Το Netflix χρειάστηκε την ίδια πρόσβαση, έτσι ώστε οι θεατές της υπηρεσίας βίντεο συνεχούς ροής να μοιράζονται ταινίες μεταξύ τους. Το ίδιο ισχύει και για το Dropbox, για την εφαρμογή της Royal Bank of Canada, οι οποίες διαθέτουν χαρακτηριστικά μηνυμάτων Facebook».
«Με τους συνεργάτες αυτούς λοιπόν, έπρεπε να συνεργαστούμε για να δημιουργήσουμε ενσωματώσεις ανταλλαγής μηνυμάτων στις εφαρμογές τους, ώστε οι χρήστες να μπορούν να στέλνουν μηνύματα στους φίλους τους μέσω της δικής μας πλατφόρμας» υπογραμμίζει η δημοσίευση.
«Αυτό δεν σημαίνει ότι η Facebook έδινε τα προσωπικά σας μηνύματα σε άλλες εταιρείες, ούτε ότι οι χρήστες ήταν υποχρεωμένοι να επιτρέπουν στις εταιρείες να χρησιμοποιούν αυτά τα χαρακτηριστικά. Επιπλέον όλες αυτές οι social sharing λειτουργίες ήταν πειραματικές και έχουν κλείσει εδώ και τρία σχεδόν χρόνια».
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι η ανάρτηση δεν δίνει εξηγήσεις για την Amazon ενώ στην περίπτωση της Apple υπάρχει απλά μια μικρή αναφορά, παρότι και οι δύο προαναφερθείσες εταιρείες εντοπίστηκαν από την έρευνα των New York Times ότι χαίρουν πρόσβασης στα δεδομένα των χρηστών του κοινωνικού δικτύου.
Τι απαντά το Netflix
Σε συνέχεια της αναπαραγωγής του δημοσιεύματος των New York Times, σύμφωνα με το οποίο το Facebook παρείχε σε εταιρείες, μεταξύ των οποίων το Netflix, τη δυνατότητα να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα χρηστών, σας αποστέλλουμε την επίσημη τοποθέτηση του Netflix:
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να καταστήσουμε το Netflix πιο κοινωνικό. Ένα παράδειγμα αυτής της προσπάθειας ήταν μια λειτουργία που ξεκινήσαμε το 2014, η οποία επέτρεπε στα μέλη να προτείνουν σειρές και ταινίες στους φίλους τους στο Facebook μέσω Messenger ή Netflix. Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν έγινε ποτέ τόσο δημοφιλής, με αποτέλεσμα να την απενεργοποιήσουμε το 2015. Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook, ούτε ζητήσαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr