Οι αναλυτές της Gartner επισημαίνουν, σύμφωνα με το sepe.gr ότι η αξία της κατηγορίας των “έξυπνων” ρολογιών ενισχύεται σημαντικά από την υψηλή μέση τιμή πώλησης των προϊόντων της Apple Watch. Εντούτοις, προβλέπουν ότι η συνολική μέση τιμή πώλησης των smartwatches θα μειωθεί σταδιακά από $221,99 το 2018 σε $210 δολάρια το 2022, λόγω των ανταγωνιστικών προϊόντων, με χαμηλότερες τιμές. Όπως εξηγούν, οι μεγαλύτεροι όγκοι πωλήσεων οδηγούν σε μειώσεις του κόστους παραγωγής και άρα της μέσης τιμής πώλησης των συσκευών αυτών.
Υποκατηγορίες
Καθώς η κατηγορία των smartwatches συνεχίζει να “ωριμάζει”, η Gartner εκτιμά ότι θα υπάρξει περαιτέρω εξειδίκευση των κατασκευαστών, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν αρκετές προϊοντικές υποκατηγορίες, όπως παιδικά ρολόγια ή συσκευές που εξυπηρετούν ειδικά τμήματα κοινού, όπως άτομα με ιατρικά ζητήματα που πρέπει να παρακολουθούνται.
“Τα παραδοσιακά σήματα ρολογιών, όπως τα Fossil και Casio, θα αποκτήσουν μερίδιο αγοράς προσφέροντας περισσότερο στυλ και επιλογές στο χαρτοφυλάκιό τους από τα σήματα τεχνολογίας. Πιστεύουμε ότι τα προϊόντα μόδας και τα παραδοσιακά εμπορικά σήματα ρολογιών είναι πιθανό να αντιπροσωπεύουν έως και το 20% των συνολικών πωλήσεων smartwatches έως το 2022”, αναφέρουν οι αναλυτές.
Στο μεταξύ, η Gartner αναμένει ότι, έως το 2022, συσκευές όπως το Apple AirPods, το IconX της Samsung και το BackBeat FIT της Plantronics, θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 30% όλων των wearables, καθώς οι δυνατότητές τους επεκτείνονται πλέον και πέρα από την επικοινωνία και την ψυχαγωγία. Επί του παρόντος, οι κύριες περιπτώσεις χρήσης για wearable προϊόντα, που φοριούνται στο αυτί, είναι η προπόνηση, η επικοινωνία και η ψυχαγωγία, τα βοηθήματα ακοής και οι ιατρικές συσκευές. Οι μελλοντικές γενιές συσκευών, που φοριούνται στο αυτί, ωστόσο, θα εξελιχθούν σε εικονικούς προσωπικούς βοηθούς και στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για μια πληθώρα δραστηριοτήτων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr