Το συμβάν έγινε ευρέως γνωστό όταν οι πληγέντες πελάτες ανέβασαν τα ηλεκτρονικά αυτά μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα. Σύμφωνα με τα μηνύματα που έλαβαν οι χρήστες το πρόβλημα έχει ήδη λυθεί και δεν οφείλεται σε λάθος των χρηστών ούτε σε κάποια κυβερνοεπίθεση που απαιτεί από τους χρήστες των λογαριασμών να αλλάξουν το κωδικό πρόσβασής τους.
Σε δήλωση της η εταιρεία ανέφερε «Διορθώσαμε το πρόβλημα και όσοι από τους ενημερώσαμε τους πελάτες που μπορεί να έχουν επηρεαστεί." Παρά το πρόβλημα η εταιρεία διευκρινίζει στους πελάτες ότι δεν χρειάζεται να αλλάξουν τους κωδικούς πρόσβασής τους.
Ωστόσο η έκθεση των ονομάτων και των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα μπορούσαν να τους καταστήσουν στόχους για δυνητικές επιθέσεις phishing.
Παρά την ανακοίνωση και την προσωπική ενημέρωση των πελατών η Amazon δεν απάντησε σχετικά με το πόσοι ακριβώς πελάτες έχουν επηρεαστεί από το σφάλμα, ούτε πόσο και που εκτέθηκαν οι προσωπικές τους πληροφορίες.
Όπως τονίζει όμως εκπρόσωπός της τόσο ο ιστότοπος όσο και τα συστήματα της Amazon δεν παραβιάστηκαν. Σε φόρουμ πελατών, οι άνθρωποι που έλαβαν το μήνυμα από την Amazon υπογράμμιζαν ότι η εταιρεία δεν συνέστησε την αλλαγή των κωδικών πρόσβασής τους αλλά κι ότι η σύνδεση με τον ιστότοπο της Amazon δεν ήταν σε ασφαλή σύνδεσμο «https" από "http».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr