“Ως εκ τούτου, οι έμποροι λιανικής πώλησης πρέπει να βεβαιωθούν ότι η αγοραστική εμπειρία, που προσφέρει το ηλεκτρονικό τους κανάλι, είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορη, απρόσκοπτη και ασφαλής”, αναφέρει η σχετική ανάλυση, που επικαλείται έρευνα της “Citi Retail Services”. Υπογραμμίζει δε ιδιαίτερα το ρόλο της ταχύτητας, σημειώνοντας ότι το 63% των καταναλωτών θα εγκατέλειπαν μια εφαρμογή που χρειάζεται περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει. Όπως αναφέρει το sepe.gr, η ανάλυση του “Business Insight Intelligence” σκιαγραφεί αναλυτικά το πώς σκοπεύουν να κάνουν τις αγορές των εορτών, οι ανήκοντες στη γενιά των Millennials. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα ευρήματα, οι εκπρόσωποι της συγκεκριμένης γενιάς σκοπεύουν να ξεκινήσουν τα ψώνια τους νωρίτερα φέτος. Συγκεκριμένα, το 74% των ερωτηθέντων απαντά ότι σκοπεύει να ξεκινήσει τις αγορές για τις γιορτές πριν ή κατά τη διάρκεια της φετινής Black Friday.
Επιστροφές
Οι Millennials, στο μεταξύ, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να επιστρέψει δώρα απ’ ό,τι οι καταναλωτές συνολικά. Περίπου το ήμισυ (48%) όλων των καταναλωτών παραδέχεται ότι έχει αλλάξει ένα δώρο, ποσοστό το οποίο μεταξύ των Millennials εκτοξεύεται στο 74%. Από την πλευρά του λιανοπωλητή, αυτό σημαίνει ότι η καθιέρωση μιας διαδικασίας εύκολων επιστροφών είναι πιθανόν μια ισχυρή στρατηγική για να προσελκύσει τη γενιά των Millennials.
Επίσης, η ίδια ανάλυση δείχνει ότι τα προγράμματα επιβράβευσης καταναλωτών είναι σημαντικά για τους Millennials. Ένα ποσοστό 95% δηλώνει ότι είναι πιο “πιστό” σε καταστήματα που ανταμείβουν τους πελάτες τους, ενώ ένα 33% απαντά ότι θα εξοικονομήσει $200 ή και περισσότερα αυτήν τη σεζόν, κάνοντας χρήση των προγραμμάτων επιβράβευσης. Καθώς, λοιπόν, η κορύφωση των εορταστικών αγορών είναι προ των πυλών, οι έμποροι θα ήταν σκόπιμο να επανεκτιμήσουν τα προγράμματα ανταμοιβής και να βεβαιωθούν ότι είναι όσο πιο δελεαστικά γίνεται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr