Οπως μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα και κέρδη που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall Street με τις διαφημιστικές πωλήσεις να ενισχύονται 29%.
Για την πτώση στους χρήστες ευθύνεται η προσπάθεια να ξεκαθαρίσει το δίκτυο από τους ύποπτους, συμπεριλαμβανομένων των λογαριασμών που χρησιμοποιήθηκαν σε επιχειρήσεις πολιτικής επιρροής, καθώς και η αντίδραση στις νέες ρυθμίσεις προσωπικών δεδομένων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οι μηνιαίοι χρήστες υποχώρησαν στους 326 εκατ. το τρίτο τρίμηνο, χαμηλότερα από τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών για 331,5 εκατ. σύμφωνα με το FactSet.
Τα τριμηνιαία διαφημιστικά έσοδα έκαναν άλμα 29% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, στα $650 εκατ., με ώθηση από το ενδιαφέρον προβολής εταιρειών μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των Live Nation
Entertainment, Major League Baseball και Major League Soccer.
Το γεγονός βοήθησε να ενισχυθούν τα έσοδα κατά 29% από πέρυσι, φτάνοντας στα $758 εκατ., ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση αναλυτών για $702,6 εκατ.
Η εταιρεία δημοσίευσε προσαρμοσμένα κέρδη 21 σεντς ανά μετοχή, υψηλότερα από τη μέση πρόβλεψη για 14 σεντς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr