To Lumen μοιάζει με όλες τις υπόλοιπες εφαρμογές online dating, αλλά παρουσιάζει μία βασική διαφορά. Τα μέλη είναι υποχρεωμένα να στέλνουν στην εφαρμογή μία επιτόπια σέλφι κατά τη διαδικασία πιστοποίησης, και στη συνέχεια ένας αλγόριθμος συγκρίνει τη συγκεκριμένη σέλφι με όλες τις υπόλοιπες φωτογραφίες που ανεβάζει το μέλος στο προφίλ του. Έτσι εξασφαλίζεται σε μεγάλο βαθμό ότι αυτό που βλέπεις στην οθόνη θα έχει κάποια σχέση με αυτό που ίσως συναντήσεις από κοντά.
Ο Αντρέεφ δηλώνει χαρακτηριστικά στο Forbes ότι «Αν αναζητήσεις κάποιο σχετικό προϊόν ειδικευμένο σε ανθρώπους άνω των 50, θα βρεις μόνο ιστοσελίδες γνωριμιών και προσθέτει πως «στις ΗΠΑ και τη δυτική Ευρώπη υπάρχουν κάπου 80 εκατομμύρια singles άνω των 50, αλλά δεν υπάρχει η αντίστοιχη προσφορά υπηρεσιών».
Σημειώνεται πως μέχρι στιγμής ο Αντρέεφ έχει επενδύσει πάνω από 4,5 εκατ. δολάρια στο Lumen.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr