Ειδικότερα και σύμφωνα με την νέα έρευνα της εταιρείας δημοσίων σχέσεων Edelman η έλλειψη εμπιστοσύνης σε ιστοσελίδες όπως Twitter και Facebook οδήγησε το 40% των χρηστών των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως να διαγραφούν από κάποιο από αυτά.
Σε ένα δείγμα 9.000 ανθρώπων από τον Καναδά, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Βραζιλία, την Ινδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, η έρευνα διαπίστωσε μια «συλλογική οργή» για τις επανειλημμένες παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής των χρηστών μετά το σκάνδαλο του Facebook με την Cambridge Analytica αλλά και μετά το πλήθος ψευδών ειδήσεων που κυκλοφόρησαν κατά την αμερικανική προεκλογική περίοδο οι οποίες κατά πολλούς επηρέασαν εντέλει το αποτέλεσμα.
Ερωτηθείς για την ρητορική μίσους που εμφανίζεται εμβόλιμη σε διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών, το 48% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι σφάλμα της εταιρείας αν παρεμβάλεται εμβόλιμα διαφήμιση με βίαιο περιεχόμενο ενώ το 62% δηλώνει πως θέλει να έχει μεγαλύτερο έλεγχο των ρυθμίσεων κοινωνικών πλατφορμών, όπως Facebook και Twitter.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι σήμερα 2,6 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media σε ολόκληρο τον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr