Σε αντίθεση με το Facebook, το WhatsApp κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στην προτίμηση των χρηστών. Σύμφωνα με το Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters δείχνει ότι οι νεότερης ηλικίας χρήστες τείνουν ολοένα συχνότερα να χρησιμοποιούν εναλλακτικές πηγές (WhatsApp, Instagram, Snapchat κ.α.) για να ενημερωθούν σχετικά με τις ειδήσεις της ημέρας, εν μέρει επειδή θέλουν περισσότερη ιδιωτικότητα για να κάνουν σχετικές συζητήσεις.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια το ποσοστό όσων δηλώνουν ότι ενημερώνονται μέσω του WhatsApp έχει τριπλασιασθεί. Σημειώνεται επίσης πως σε όπως η Τουρκία, όπου είναι επικίνδυνο να εκφράζει κανείς ανοιχτά τις απόψεις του για τα θέματα της επικαιρότητας, το ποσοστό του WhatsApp είναι πολύ υψηλότερο.
Τέλος η έρευνα του Ινστιτούτου Reuters υπογραμμίζει πως η τελευταία τάση σε ότι αφορά την ενημέρωση είναι οι ειδήσεις είτε μέσω των «έξυπνων» ηχείων με τεχνητή νοημοσύνη (Amazon Echo, Google Home κ.α.) είτε μέσω podcast, καθώς το ειδησεογραφικό περιεχόμενο μέσω βίντεο φθίνει ολοένα και περισσότερο.
Τι συμβαίνει με την ενημέρωση στην Ελλάδα
Σύμφωνα με την έρευνα, η Ελλάδα συνεχίζει να διατηρεί ένα από τα υψηλότερα ποσοστά στην διαδικτυακή ενημέρωση μέσω Facebook.
Επιπρόσθετα οι Έλληνες είναι πρωταθλητές στη χρήση εφαρμογών που μπλοκάρουν διαφημίσεις.
Ενώ αντίθετα η ΕΛλάδα είναι ο απόλυτος ουραγός σε ό,τι αφορά τις πληρωμές για ειδησεογραφικό περιεχόμενο.
Τέλος, σημειώνεται ότι η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά αμφισβήτησης του τι είναι αληθινό και τι ψευδές στην ενημέρωση, γεγονός που υποδεικνύει πως οι Έλληνες χρήστες δεν έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη στα μέσα ενημέρωσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr