Η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας που έχει εισέλθει δυναμικά στον χώρο των smartphones σχεδιάζει πέρα από τη Γαλλία να επεκταθεί και σε άλλες χώρες τις Ευρώπης όπως η Ισπανία και η Ιταλία. Ωστόσο σύντομα αναμένεται να δοκιμάσει και την τύχη της στην Αμερική.
«Κάθε πρωί σκέφτομαι την αμερικανική αγορά και πότε θα κυκλοφορήσουμε εκεί», σημείωσε, σε συνέντευξή του, ο αντιπρόεδρος της Xiaomi, Wang Xiang, που είναι επικεφαλής στις παγκόσμιες επιχειρήσεις. «Αλλά το 2018 είναι η χρονιά της Ευρώπης».
Με τα σχέδια για αρχική δημόσια προσφορά στα τελικά στάδια, η Xiaomi θέλει να επεκταθεί σε νέες αγορές καθώς εδραιώνει τη θέση της και στην Ινδία, τη Ρωσία και την Ινδονησία.
Πέρυσι έκανε ντεμπούτο την Ισπανία όπου έχει σήμερα έχει τέσσερα καταστήματα. Το πρώτο της κατάστημα στο Παρίσι άνοιξε σήμερα.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι ΗΠΑ μπορεί να αποδειχθεί πολύ διαφορετική αγορά. Υπενθυμίζεται ότι μόλις πρόσφατα η σκληρή στάση του Αμερικανού Προέδρου οδήγησε την κινεζική ΖΤΕ στα πρόθυρα κατάρρευσης, ενώ προβλήματα αντιμετώπισε και η Huawei.
«Δεν βλέπω γιατί να μας μπλοκάρει η αμερικανική κυβέρνηση. Είμαστε μια εταιρεία ίντερνετ που ιδρύθηκε από μηχανικούς οι οποίοι σπούδασαν στις ΗΠΑ και δούλεψαν στη Google και το Facebook» είπε ο Wang, πρώην στέλεχος της Qualcomm. «Μετά την ΙΡΟ, είμαστε ανοιχτό βιβλίο, για ρυθμιστικές αρχές και καταναλωτές».
Η Xiaomi δεν πουλάει κινητά στις ΗΠΑ, αλλά στέλνει προϊόντα όπως μπαταρίες και ηλεκτρικά μικρο-σκούτερ, μέσω του Amazon και της Walmart.
Στην Ευρώπη, η μεγαλύτερη πρόκληση για την εταιρεία θα είναι να πείσει τους καταναλωτές ότι οι συσκευές της είναι υψηλής ποιότητας αν και πιο οικονομικές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr