Συγκεκριμένα σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Apple, ο αριθμός των συνδρομητών ανήλθε στα 48 εκατ. Από αυτούς περίπου 40 εκατ. χρησιμοποιούν επί πληρωμή τη μουσική υπηρεσία, ενώ 8 εκατ. χρησιμοποιούν το δοκιμαστικό πακέτο.
Ο τεχνολογικός κολοσσός φαίνεται να δίνει ολοένα και περισσότερη σημασία στις μουσικές υπηρεσίες καθώς οι πωλήσεις του iPhone, που αποτελεί το κύριο προϊόν της εταιρίας, έχουν επιβραδυνθεί σημαντικά. Έτσι στόχος της Apple μέσω των υπηρεσιών του Apple Music είναι να μειώσει την ψαλίδα του ανταγωνισμού με το Spotify.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το τελευταίο τρίμηνο, η επιχειρηματική δραστηριότητα των υπηρεσιών της Apple αυξήθηκε κατά 18% στα 8,4 δισ. δολάρια, υστερώντας ελαφρώς έναντι των προσδοκιών των επενδυτών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr