Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Γνωστό ως το πιο «εφήμερο» application, αφού τα μηνύματα γρήγορα «εξαφανίζονται», το Snapchat συγκεντρώνει μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό νεανικού κοινού από οποιοδήποτε άλλο app.
Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματίες δεν καταλαβαίνουν τι κάνει ακριβώς. Ή απλώς δεν ασχολούνται.
Όμως, αν ο στόχος είναι η διασύνδεση με το κοινό, η επιχείρηση πρέπει να πάει εκεί που πάει το κοινό. Κι αν το κοινό είναι νεανικό, ο καλύτερος τόπος για να το «συναντήσει» μια επιχείρηση είναι το Snapchat.
Πέντε πράγματα σχετικά με το μάρκετινγκ στο Snapchat
- Το Snapchat μεγαλώνει γρήγορα, κι αυτή τη στιγμή είναι ήδη μεγαλύτερο από το Twitter, ενώ η τάση είναι να ξεπεράσει και το Instagram. Καθημερινά περισσότεροι από 150 εκατ. χρήστες το χρησιμοποιούν και εκτιμάται ότι μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια θα έχει διπλάσιους χρήστες από το Twitter και το Pinterest.
- Το Snapchat είναι το αγαπημένο app ατόμων κάτω των 25 ετών, με το 69% των χρηστών του να βρίσκεται στην ηλικιακή ομάδα 18 - 24. Το πόσο ανερχόμενο είναι φαίνεται όμως από το γεγονός ότι το 50% των νέων χρηστών του είναι μεγαλύτερο από 25.
- Αργά αλλά σταθερά όλο και περισσότερες εταιρείες το χρησιμοποιούν. Η αργή διείσδυση οφείλεται κυρίως στο ότι τα στελέχη μάρκετιγνκ και οι διαφημιστές δεν έχουν ακόμη καταλάβει ακριβώς τι κάνει αυτό το app. Γι’ αυτό και το Snapchat δίνει πλέον μεγάλη σημασία στο να εξηγεί πώς λειτουργεί μέσω βίντεο και άλλων εφαρμογών.
- Το Snapchat είναι διασκεδαστικό και οι χρήστες του περνούν πολλή ώρα μαζί του, κατά μέσο όρο μεταξύ 25 και 30 λεπτών ημερησίως.
- Το Snapchat δεν είναι κατάλληλο για όλους. Αν ο στόχος της επιχείρησης είναι η προσέλκυση νεανικού κοινού, τότε το Snapchat είναι το κατάλληλο. Αν όχι, τότε ρίξτε τα χρημάτά σας σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.