Κι όμως, η εταιρεία που είναι πιο γνωστή για το iPhone, ξεπέρασε την Rolex, την Omega, ακόμη και τη Swatch το τελευταίο τρίμηνο- σε συνδυασμό.
Τα παραπάνω βασίζονται στις εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών Canalys και της IDC σχετικά με τις πωλήσεις του Apple Watch, καθώς και στα δημόσια στατιστικά στοιχεία της ελβετικής βιομηχανίας ρολογιών. Συγκεκριμένα, η Canalys εκτιμά ότι η Apple πούλησε 8 εκατομμύρια ρολόγια κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2017.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Apple φτιάχνει ρολόγια τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Η Ελβετία κατασκευάζει ρολόγια εδώ και αιώνες.
Δεν πρόκειται για «αποτυχία»
Η Apple δεν αποκαλύπτει επίσημα στοιχεία πωλήσεων για το Apple Watch, καθιστώντας δύσκολες τις συγκρίσεις τέτοιου είδους.
Αντιθέτως, συμπεριλαμβάνει τις πωλήσεις του Apple Watch στην κατηγορία «άλλων προϊόντων», κάτι το οποίο οδήγησε μερικούς να χαρακτηρίσουν τη συσκευή «αποτυχία» θεωρώντας ότι η εταιρεία προσπαθεί να αποσιωπήσει τις χαμηλές πωλήσεις.
Και για λίγο, ειδικά το 2016, φαινόταν να έχει σταματήσει η ανάπτυξη των πωλήσεων. Ωστόσο, με βάση τα στοιχεία που έδωσε η Apple σχετικά με τα κέρδη της νωρίτερα αυτό το μήνα, οι αναλυτές μπόρεσαν να διαμορφώσουν μια ρεαλιστική εκτίμηση των μονάδων και των εσόδων.
«Ήταν το καλύτερο τρίμηνο για το Apple Watch, με αύξηση πάνω από 50% στα έσοδα και τις μονάδες για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο καθώς και ισχυρή, διψήφια ανάπτυξη σε κάθε γεωγραφικό τομέα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τιμ Κουκ την 1η Φεβρουαρίου.
Κατά κάποιον τρόπο, η σύγκριση με το σύνολο της ελβετικής βιομηχανίας ρολογιών είναι μια απόδειξη της κλίμακας της Apple. Μερικά ελβετικά ρολόγια είναι πολυτελή κομμάτια, όπως αυτά της Rolex, τα οποία κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια. Άλλοι ελβετοί ωρολογοποιοί, όπως η Swatch, απευθύνονται στη μαζική αγορά, με ρολόγια που διατίθενται στην ίδια τιμή με το πιο φτηνό Apple Watch- περίπου 180 δολάρια.
Ωστόσο, άλλες εταιρείες τεχνολογίας παρόμοιας κλίμακας, όπως η Samsung και άλλοι συνεργάτες της Google, δεν πλησιάζουν καν σε πωλήσεις smartwatch την Apple.
Όχι μόνο ρολόγια
Όπως φαίνεται, η Apple δεν έχει βλέψεις μόνο για την αγορά smartwatch, αλλά για όλα τα wearables- την τεχνολογία που «φοριέται» στο σώμα.
Εύκολα μπορεί κάποιος να φανταστεί την Apple να επεκτείνεται σε «έξυπνες» ζώνες και ίσως ένα ζευγάρι «smartglasses».
Τώρα που η Apple κατέκτησε την αγορά ρολογιών, είναι θέμα χρόνου να αρχίσουν οι συγκρίσεις της με εταιρείες wearables όπως η Nike.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr