Σύμφωνα με το sepe.gr eνδεικτική προς αυτό το συμπέρασμα είναι η πορεία της διεθνούς αγοράς ακουστικών VR, η οποία εμφάνισε το τρίτο τρίμηνο του 2017 πωλήσεις 1 εκατ. τεμαχίων, για πρώτη φορά στην ιστορία της προϊοντικής αυτής κατηγορίας.
Σύμφωνα με σχετική ανάλυση της εταιρείας Canalys, η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλές βιομηχανίες, όπως η μεταποίηση, ο κλάδος της υγείας και της περίθαλψης, και η εκπαίδευση. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένων των HP, Lenovo, Acer, Asus, Dell, λανσάρουν τα δικά τους ακουστικά VR, αξιοποιώντας την αποτελεσματικότητα των υφιστάμενων καναλιών διανομής τους, θα πρέπει κανείς να αναμένει ισχυρή διείσδυση του VR και στις επιχειρήσεις, εκτός από τους μεμονωμένους καταναλωτές».
Από τα στοιχεία της Canalys προκύπτει -όσον αφορά στη δομή της αγοράς των ακουστικών VR- ότι ο κλάδος εμφανίζει υψηλά ποσοστά συγκέντρωσης, καθώς -το εξεταζόμενο διάστημα- οι Sony, Oculus και HTC συγκέντρωσαν το 86% της παγκόσμιας αγοράς.
Πρωταθλήτρια η Ασία
Σε γεωγραφικό επίπεδο, στην Ασία, η εδραιωμένη κουλτούρα των τυχερών παιχνιδιών και των συσκευών ψυχαγωγίας της Ιαπωνίας, έχει βοηθήσει τα μέγιστα στην υιοθέτηση του VR. Το VR στην Ιαπωνία έχει ωφεληθεί πάρα πολύ από την εμφάνιση των λεγόμενων «Ζωνών Εμπειρίας VR» σε ολόκληρη τη χώρα, όπως στο Shinjuku του Τόκιο.
Οι αναλυτές μάλιστα προβλέπουν ότι η παγκόσμια αγορά ακουστικών VR αναμένεται να γνωρίσει ακόμη πιο σημαντική ανάπτυξη το 2018, υποβοηθούμενη από την έλευση της πλατφόρμας “Windows Mixed Reality” της Microsoft.
Οι παίκτες
Η Sony πήρε το προβάδισμα με περισσότερες από 490.000 συσκευές PlayStation VR να πωλούνται το τρίτο τρίτο του τρέχοντος έτους. Ακολούθησε η Oculus, ο οποίος διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 210.000 ακουστικά Rift. Η HTC κατέλαβε την τρίτη θέση, με 160.000 μονάδες Vive VR.
Όπως εξηγούν οι αναλυτές της Canalys, η Oculus κατάφερε να αυξήσει τις αποστολές των ακουστικών Rift, μειώνοντας σημαντικά την τιμή διάθεσής τους για για περιορισμένο χρονικό διάστημα. «Η υιοθέτηση του VR από τους καταναλωτές εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τιμή διάθεσης των προϊόντων εικονικής πραγματικότητας. Οι νέοι παίκτες, που εισέρχονται στην αγορά, στοχεύουν σε παρόμοια επίπεδα τιμών» αναφέρουν οι αναλυτές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr