Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης εκδήλωσης της Axios στην Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ, ο Parker αφηγήθηκε πώς συνήθιζε να λέει στους «δύσπιστους» ότι και εκείνοι θα υπέκυπταν τελικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παραδέχτηκε βέβαια ότι δεν κατανοούσε πραγματικά τις συνέπειες των λεγομένων του, λόγω των απρόβλεπτων συνεπειών ενός δικτύου, όταν αυτό θα έφτανε να έχει δισεκατομμύρια χρήστες.
«Αλλάζει κυριολεκτικά τη σχέση μας με την κοινωνία και μεταξύ μας», είπε, σημειώνοντας ότι πιθανότατα παρεμβαίνει στην παραγωγικότητά μας με περίεργους τρόπους. «Ο Θεός μόνο ξέρει τι επιπτώσεις έχει στους εγκεφάλους των παιδιών μας», πρόσθεσε.
Ο Parker σημείωσε επίσης ότι η διαδικασία σκέψης που ακολουθήθηκε κατά τη δημιουργία του Facebook, αφορούσε κυρίως στην προσπάθεια να ανακαλύψουν πώς να μονοπωλεί τον χρόνο και την προσοχή του χρήστη.
Για να το καταφέρουν αυτό, ο Parker σημειώνει ότι έπρεπε να προσφέρουν στους χρήστες «μία μικρή δόση ντοπαμίνης ανά τακτά χρονικά διαστήματα», με τη μορφή του γνωστού Like. Αυτό, με τη σειρά του, θα έκανε τους χρήστες να συνεισφέρουν περισσότερο περιεχόμενο, να «παράγουν» περισσότερα Likes και σχόλια (και ούτω καθεξής).
Είναι κάτι που οι δημιουργοί του Facebook αντιλαμβάνονταν συνειδητά, είπε ο Parker, αλλά το έκαναν ούτως ή άλλως.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr