Ο Ρομπ Γκόλντμαν, αντιπρόεδρος διαφημίσεων της εταιρείας, ανέφερε σε blogpost ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει μέσα στο επόμενο έτος ένα ανοιχτό στο κοινό αρχείο, όπου θα είναι δυνατόν να πραγματοποιούνται αναζητήσεις σχετικά με λεπτομέρειες διαφημίσεων οι οποίες σχετίζονταν με τις αμερικανικές εκλογές.
Στις λεπτομέρειες αυτές θα περιλαμβάνονται στοιχεία όπως η έκταση των δαπανών και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο απευθύνονταν οι διαφημίσεις, σύμφωνα με τον Γκόλντμαν. Το αρχείο αυτό θα καλύπτει μια περίοδο τεσσάρων ετών.
«Η διαφάνεια βοηθά τους πάντες, ειδικά τις οργανώσεις- πολιτικά παρατηρητήρια και τους δημοσιογράφους, και θέτει τους διαφημιστές προ των ευθυνών τους ως προς το ποιοι λένε ότι είναι και τι λένε σε διαφορετικές ομάδες» έγραψε σχετικά.
Το Facebook ανέφερε επίσης ότι το αρχείο αυτό θα επεκταθεί και πέρα από τις ΗΠΑ και θα περιλαμβάνει διαφημίσεις από εκλογές σε άλλες χώρες. Επίσης, στο μέλλον οι διαφημιστές θα πρέπει να περιλαμβάνουν και δήλωση στις σχετικές διαφημίσεις σχετικά με το ποιος πλήρωσε για αυτές.
Υπενθυμίζεται ότι τόσο το Facebook, όσο και το Twitter και η Google έχουν δηλώσει ότι ρωσικοί φορείς αγόρασαν διαφημίσεις και χρησιμοποίησαν ψεύτικα ονόματα στις υπηρεσίες τους για να διασπείρουν πολιτικά διχαστικά μηνύματα κατά τους μήνες πριν τις προεδρικές εκλογές του 2016 στις ΗΠΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr