Με την επαυξημένη πραγματικότητα, μπορείς για παράδειγμα να στρέψεις το κινητό σου τηλέφωνο προς το κτήριο ενός μουσείου και να εμφανιστούν στην οθόνη όλες οι πληροφορίες σχετικά με αυτό το μουσείο, τα εκθέματα του, τις ώρες λειτουργίας του κλπ. Ή να στρέψεις το κινητό σε ένα σταθμό τρένου και να δείς τα δρομολόγια των τρένων, τις τιμές των εισητηρίων, τις διαθέσιμες θέσεις κλπ. Περισσότερες εφαρμογές μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί.
Οι εξελίξεις στον χώρο της επαυξημένης πραγματικότητας είναι ραγδαίες και χωρίς αμφιβολία είναι σίγουρο πως υπάρχει αρκετός χώρος για να αναπτυχθεί τόσο η επαυξημένη όσο και η εικονική πραγματικότητα, μόνο που θα χρειαστεί εξίσου αρκετός χρόνος.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η αγορά της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας θα φτάσει τα 162 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά υπολογίσιμο μερίδιο, ωστόσο που στηρίζεται αυτή η εκτίμηση;
Μπορεί σήμερα η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα να αποτελεί μια τεχνολογία που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιείται στον χώρο της ψυχαγωγίας, όπως για παράδειγμα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τον κινηματογράφο αλλά ήδη η χρήση της βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και από άλλους τομείς.
Είναι γενική παραδοχή ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες, εταιρείες διαφήμισης, οι εκδότες, οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου και οι κοινωνικές πλατφόρμες αρχίζουν να βλέπουν δυνατότητες σε αυτή τη νέα τεχνολογία.
Όμως που μπορεί να καταλήξει τελικά όλο αυτό; Αν και το μέλλον διαφαίνεται λαμπρό… ένα πράγμα είναι σίγουρο, οι τεχνολογίες επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας ήρθαν και είναι εδώ για να μείνουν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr