Αυτό αποτελεί μια τεράστια επιτυχία, ειδικά για μια υπηρεσία που ο Steve Jobs αρχικά δεν ήθελε καν να προσφέρει.
Η Apple αποδεικνύει ότι η ψηφιακή διανομή είναι το μέλλον
Η τεράστια επιτυχία του App Store υπενθύμισε σε όλους όσους προσέχουν ότι το μοντέλο ψηφιακής διανομής που πρωτοστάτησε στην Apple, αρχικά με το iTunes Music Store δεν ήταν απλώς μια επιτυχημένη «φούσκα». Το iTunes, το οποίο ξεκίνησε το 2003, ήταν ο μεγαλύτερος πωλητής μουσικής στον κόσμο μέχρι τα μέσα του 2010, έχοντας πουλήσει το εντυπωσιακό ποσό των 10 δισεκατομμυρίων downloads.
Και η επιτυχία συνεχίζεται: Το 2017, σχεδόν 10 φορές περισσότερες εφαρμογές είναι διαθέσιμες. Το App Store προσφέρει τώρα 2,2 εκατομμύρια εφαρμογές, παρά το γεγονός ότι πριν από μόλις λίγα χρόνια βρίσκονταν σε εκκολαπτόμενο στάδιο.
Το 2010, το App Store εξακολουθούσε να αντιπροσωπεύει ένα σχετικά μικρό κομμάτι της επιχείρησης της Apple. Παρόλο που οι πωλήσεις εφαρμογών έως τα μέσα του 2010 ανήλθαν σε 1,43 δισ. δολάρια, τα μικτά κέρδη της Apple ήταν "μόλις" 189 εκατ. δολάρια μετά τη συνεκτίμηση του κόστους.
Παρόλα αυτά, το App Store βοήθησε την πώληση των iPhones και iPads. Η επιτυχία του App Store, ακόμη και σε αυτό το σημείο, ήταν σίγουρα αρκετή για να αλλάξει τη γνώμη του Steve Jobs, που είχε δείξει μεγάλη απροθυμία ως προς αυτό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr