Η διοίκηση του διασημότερου μέσου αποφάσισε την υιοθέτηση τέτοιων τεχνολογιών ακολουθώντας τις εξελίξεις της εποχής, που θέλουν τα «ρομπότ» να εκτελούν καθημερινές εργασίες εκ μέρους των ανθρώπων, όπως το να κάνουν κράτηση σε ένα εστιατόριο ή να αγοράσουν ένα εισιτήριο για μια συναυλία αντί για εμάς.
Μέχρι σήμερα ανάλογες εργασίες εκτελούνταν από «bots» -όπως η Siri της Apple ή από αυτά που είναι ενσωματωμένα στο Messenger (υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων) του Facebook.
Οι ειδικοί του Facebook, Μάικ Λιούις και Ντρουβ Μπάτρα, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο εκπαίδευσης μια βάση δεδομένων με πάνω από 5.000 συζητήσεις μεταξύ ανθρώπων– προχώρησαν στη δημιουργία ρομπότ λογισμικού που μπορούν να εμπλακούν «σε διάλογο και σε διαπραγματεύσεις, από την αρχή έως το τέλος, με άλλα bots και με ανθρώπους, καταλήγοντας σε κοινές αποφάσεις».
Βάσει των προδημιουργημένων «σεναρίων» διαπραγμάτευσης, οι ερευνητές δημιούργησαν bots, τα οποία, κατέχοντας την τέχνη της παραπλάνησης μπορούν να είναι σκληροί διαπραγματευτές στην αρχή, αλλά στο τέλος να προχωρούν σε συμβιβασμούς (αποδεχόμενα π.χ. μια προσφορά που αρχικά είχαν απορρίψει), προκειμένου να υπάρξει συμφωνία.
Το εντυπωσιακό είναι ότι αυτή η συμβιβαστική συμπεριφορά δεν διδάχθηκε στα bots από τους προγραμματιστές, αλλά την ανακάλυψαν μόνα τους στην πορεία της διαπραγμάτευσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr