Να υπενθυμίσουμε πως πολλά brands το τελευταίο διάστημα έχουν αποσύρει τα χρήματά τους από το Youtube αφού είδαν τις διαφημίσεις τους να κυκλοφορούν δίπλα από τζιχαντιστικά ή ναζιστικά βίντεο, αναφέρει το CNBC.
«Έχουμε ακόμα πολλούς ισχυρούς διαφημιζόμενους που δεν έχουν επιστρέψει», είπε ο Allan Thygesen, επικεφαλής της Google στις ΗΠΑ σε συνέδριο που διοργανώθηκε την Τρίτη από την επενδυτική τράπεζα Rutberg, ενώ δήλωσε πως η εταιρεία έχει βάλει στόχο να τους επαναπροσεγγίσει όλους.
Στις αρχές του Φεβρουαρίου οι «The Times of London» ανέφεραν πως διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών, όπως για παράδειγμα της Mercedes Benz εμφανίζονταν στο YouTube και προωθούνταν από διάφορες ομάδες μίσους.
Οι Johnson & Johnson, JPMorgan, AT&T και Verizon είναι μερικές από τις εταιρείες που το διάστημα αυτό ακολούθησαν άλλους δρόμους όσον αφορά τη διαφήμισή τους.
H μητρική της Google, Alphabet, το Μάρτιο δημοσίευσε άρθρο με το οποίο γνωστοποιούσε πως η εταιρεία απομάκρυνε τις διαφημίσεις από το περιεχόμενο μίσους, δίνοντας στους καταναλωτές μεγαλύτερο έλεγχο για το πού θα τοποθετούν τις διαφημίσεις τους.
Σύμφωνα με την έρευνα της eMarketer που είδε το φως της δημοσιότητας τον Απρίλιο, το YouTube το 2016 αντιπροσώπευε το 10,8% των καθαρών εσόδων των διαφημίσεων στις ΗΠΑ, ενώ το προηγούμενο έτος το ίδιο ποσοστό κυμαίνονταν στο 9,1%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr