Έτσι, το κοινωνικό δίκτυο με τους περίπου 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες δημιουργεί στενότερους δεσμούς με τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ο επικεφαλής Sheryl Sandberg του μέσου πρόσφατα μετέβη στο Ντιτρόιτ όπου πραγματοποιείται διάσκεψη κορυφής για τη συνεργασία του facebook και της αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Οι βιομηχανίες μας έχουν πολλά κοινά σημεία. Στο Ντιτρόιτ γράφουν το λογισμικό ενώ στη Silicon Valley το χτίζουν», είπε ο Sandberg.
Το Facebook δεν θα δίνει κατευθύνσεις για την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος, ο επικεφαλής ωστόσο τόνισε πως το κοινωνικό δίκτυο αυτή τη φορά θα αποδείξει και πάλι τη δύναμη της σύμπραξης.
Μια διαφήμιση για παράδειγμα του OnStar της GM θα στοχεύει στους πελάτες εκείνους που έχουν στο όχημά τους το μπλε λογότυπο ωστόσο δεν διαθέτουν πλάνο δεδομένων για τη χρήση του. Με την καμπάνια του facebook οι πωλήσεις των πλάνων δεδομένων αυξήθηκαν κατά 7%.
Μια ακόμα επιτυχία της προσπάθειας του Facebook ήταν, σύμφωνα με τον Sandberg, μια διαφήμιση για την Cadillac η οποία τόνιζε τη σημασία των πλοηγών για τους εμπόρους. Σε σύντομο χρονικό διάστημα έγιναν 450 πωλήσεις.
«Εμείς δεν θα πουλάμε τα αυτοκίνητα, θα δημιουργούμε τις συνθήκες ώστε οι εταιρείες να γίνουν γνωστές», κατέληξε ο Sandberg.
Nα σημειωθεί πως η αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι σήμερα επενδύει το budget της στη διαφήμιση μέσω της τηλεόρασης κι αυτό είναι κάτι που μένει σταθερό εδώ και δέκα χρόνια. Το ποσό που διαθέτει για τη διαφήμιση στον τηλεοπτικό δέκτη υπολογίζεται στα 70 δισ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr