Τα στοιχεία της έκθεσης βασίζονται σε έρευνα που διενεργήθηκε σε έξι χώρες σχετικά με τις εξαγωγές μεταξύ εμπόρων λιανικής και κατασκευαστών.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι εταιρείες λιανικής που διαθέτουν ηλεκτρονικά καταστήματα δίνουν ώθηση στις πωλήσεις τους περίπου 10%-15%, ενώ οι κατασκευαστές που συμπεριλαμβάνουν επιλογή ταχείας αποστολής των προϊόντων αναπτύχθηκαν 1,6 φορές ταχύτερα από άλλες εταιρείες. Επιπλέον, οι κατασκευαστές αξιοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο προκειμένου να προσπερνούν τους μεσάζοντες και να προσφέρουν τα αγαθά τους μέσω του Ίντερνετ.
Από την πλευρά τους οι καταναλωτές σε πολλές χώρες δεν κοιτούν μόνο μια ελκυστική τιμή αλλά και άλλους παράγοντες, όπως η εμπιστοσύνη και η διαθεσιμότητα του προϊόντος. Αυτά αποτελούν κίνητρα για να επιλέξουν ένα προϊόν από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής, το οποίο μπορεί να έχει έδρα στο εξωτερικό.
Οι διασυνοριακές αποστολές είναι πολύ ευκολότερες από ότι πιστεύουν πολλοί έμποροι λιανικής, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της DHL Express Κεν 'Αλλεν, ενώ εξηγεί ότι σχεδόν κάθε κατηγορία προϊόντων έχει τη δυνατότητα αναβάθμισης σε επίπεδο υψηλής προστιθέμενης αξίας. Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί με τη διάθεση προϊόντων υψηλότερης ποιότητας αλλά και με την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr