Οι παγκόσμιες αποστολές του P9 και του P9 Plus έχουν υπερβεί τα 2,6 εκατομμύρια μέσα στις έξι μόλις πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας τους, αφού σημειώνονται τεράστιες πωλήσεις στην Κίνα, στη Γαλλία, στη Φινλανδία και τη Μεγάλη Βρετανία. Το P9 κατάφερε να γίνει αμέσως ένα δημοφιλές προϊόν, αφού οι πωλήσεις του είναι 130% υψηλότερες από αυτές του P8 στις διεθνείς αγορές.
Αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα συνέβαλαν στην αύξηση του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς της Huawei στο 8,5%, γεγονός που εδραίωσε την εταιρεία στην τρίτη θέση στον κλάδο των συσκευών κινητής τηλεφωνίας.
Kατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2016, η Huawei απέστειλε 28,3 εκατομμύρια τεμάχια διεθνώς, ποσό που αντιστοιχεί σε 64% αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης αξιοσημείωτα επιτεύγματα σε περιφερειακές αγορές, όπως :
Υψηλές πωλήσεις του P9: Το Huawei P9 σημειώνει τεράστια επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού προσελκύει υψηλό αγοραστικό ενδιαφέρον, γεγονός που φαίνεται από τους σημαντικούς αριθμούς προ-παραγγελιών και πωλήσεων. Στην Κίνα, σημειώθηκαν πάνω από 5 εκατομμύρια προ-παραγγελίες, κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας κυκλοφορίας του P9, μετά την παρουσίασή του στο Λονδίνο.
Οι πωλήσεις του P9 σε σύγκριση με του P8: Οι πωλήσεις του P9 είναι 130% υψηλότερες από αυτές του P8 στις παγκόσμιες αγορές εκτός Κίνας. Στη Γαλλία, οι πωλήσεις του P9 είναι πάνω από 1.000% υψηλότερες σε σχέση με τις πωλήσεις του P8. Επίσης, οι πωλήσεις του P9 σε σύγκριση με του P8, έχουν ανέβει κατά 400% στην Πολωνία και τη Φινλανδία και πάνω από 300% στη Μεγάλη Βρετανία.
Η αυξανόμενη δημοτικότητα στις παγκόσμιες αγορές: Μετά την παγκόσμια παρουσίαση του P9 στο Λονδίνο, η δημοτικότητά του συνεχώς αυξάνεται σε διάφορες περιοχές μέσα από μία σειρά προωθητικών ενεργειών. Στην Αίγυπτο, η Huawei, ως ο κύριος χορηγός του Φεστιβάλ Μόδας στο Κάιρο, προέβαλλε τα επώνυμα προϊόντα της καθώς και το P9, κατά τη διάρκεια όλης της εκδήλωσης, ενώ τα P9 smartphones χρησιμοποιήθηκαν επίσης από celebrities και μοντέλα επί σκηνής, τα οποία έβγαζαν selfies όλη τη διάρκεια της βραδιάς, γεγονός που τράβηξε την προσοχή όλων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Στο Χονγκ Κονγκ, η Huawei συνεργάστηκε με τον καταξιωμένο φωτογράφο Water Poon και τον διάσημο Simon Yam, οι οποίοι τραβούσαν φωτογραφίες με το P9 που θα έντυναν ένα υπαίθριο λεωφορείο, γεγονός που αυξάνει την εμβέλεια της προωθητικής ενέργειας. Επιπρόσθετα, στη Γερμανία, το P9 έχει λάβει σημαντικά βραβεία, κάποια από τα οποία είναι: «Βραβείο Τεχνολογίας» από το Hardwar Luxx και «Βραβείο σύστασης» από το Allround-PC.
«Η Huawei έχει εστιάσει στη δημιουργία υψηλής ποιότητας συσκευών που επιδεικνύουν την αφοσίωσή μας στην άψογη σχεδίαση και την τεχνολογική καινοτομία», δήλωσε ο κ. Richard Yu, Διευθύνων Σύμβουλος της Huawei.
«Aυτές οι καινοτόμες συσκευές προσελκύουν περισσότερους οπαδούς από ποτέ, οι οποίοι θέλουν να χρησιμοποιούν πάντα την πιο σύγχρονη και πιο εξελιγμένη τεχνολογία smartphones. Όταν οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο μπαίνουν στην ουρά για να είναι οι πρώτοι που θα τα αγοράσουν, όπως έκαναν και για τα P9 και P9 Plus, είναι φανερό ότι η επίδραση που ασκούν στο κοινό είναι παγκόσμια».
Η Huawei συνεργάστηκε με τη Leica για να δημιουργήσει τη διπλή κάμερα των P9 και P9 Plus, έχοντας ως αποτέλεσμα αισθητικά εκπληκτικές συσκευές οι οποίες προσφέρουν τρομερά αληθινές έγχρωμες εικόνες.
Η φωτογραφική μηχανή με τον διπλό φακό αναβαθμίζει την φωτογραφία μέσω των smartphones, επιτρέποντας στους χρήστες να αιχμαλωτίζουν τόσο τα ζωντανά χρώματα όσο και τις ασπρόμαυρες εικόνες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr