Ήδη, το 35% του συνόλου τηλεόρασης και βίντεο παρακολουθείται on-demand, γεγονός που σημαίνει ότι κάθε τρίτη ώρα θέασης καταναλώνεται σήμερα στην on-demand τηλεόραση και το βίντεο. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν, πλέον, έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας on-demand τηλεοπτικές σειρές, προγράμματα και ταινίες με streaming, διάρκεια που έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2011.
Την αλλαγή στον τρόπο κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου αποτυπώνει η τελευταία έκδοση του ετήσιου Ericsson ConsumerLab TV & Media Report, που αντιπροσωπεύει τις συνήθειες παρακολούθησης 680 εκατ. καταναλωτών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, εξαιρετικά δημοφιλείς για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου και βίντεο είναι, πλέον, οι φορητές συσκευές. Το 61% σήμερα παρακολουθεί βίντεο στο smartphone, ποσοστό αυξημένο κατά 71% σε σχέση με το 2012. «Αν λάβουμε υπόψη τα tablets, laptops και smartphones, σχεδόν τα δύο τρίτα του χρόνου των εφήβων στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο δαπανάται σε φορητές συσκευές», διαπιστώνει η έκθεση.
Η έκθεση διαπιστώνει, επίσης, ότι πλέον σχεδόν 1 στους 10 καταναλωτές παρακολουθεί YouTube περισσότερο από τρεις ώρες την ημέρα και ένας στους τρεις θεωρεί πολύ σημαντικό να μπορεί να παρακολουθεί UGC πλατφόρμες, όπως το YouTube, στην τηλεόραση του σπιτιού του.
Εκπαιδευτικό βίντεο
Η έρευνα αποκαλύπτει πως η αυξανόμενη κυριαρχία UGC πλατφορμών, όπως το YouTube, έχει οδηγήσει στην έκρηξη δημοτικότητας των εκπαιδευτικών βίντεο, με τους καταναλωτές να παρακολουθούν τέτοια βίντεο περίπου 73 λεπτά την εβδομάδα. Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα του Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2015 είναι η δυσκολία εύρεσης περιεχομένου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι μισοί καταναλωτές, που παρακολουθούν προγραμματισμένη τηλεόραση, αναφέρουν πως δεν μπορούν να βρουν κάτι να βλέπουν σε καθημερινή βάση. Οι καταναλωτές νιώθουν πως τα χαρακτηριστικά προτάσεων δεν είναι αρκετά έξυπνα ή προσωποποιημένα.
Πάντως, η δημοτικότητα της προγραμματισμένης τηλεόρασης παραμένει υψηλή, κυρίως, λόγω της πρόσβασης που προσφέρει σε premium προβολή και ζωντανό περιεχόμενο, όπως τα αθλητικά, καθώς και της κοινωνικής του αξίας. Από αυτήν την άποψη, η προγραμματισμένη τηλεόραση δρα συχνά ως κλειδί. Τέλος, το 22% των καταναλωτών, που δεν είχαν ποτέ συνδρομή τηλεόρασης επί πληρωμή, πληρώνει, ήδη, για υπηρεσίες περιεχομένου over-the-top (OTT).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr