Η Nestle, όπως είχε ανακοινώσει, προσέλαβε ένα στόλο ρομπότ από την Softbank για την πώληση μηχανών καφέ σε ιαπωνικά καταστήματα.
"Πως απολαμβάνεται τον καφέ σας ; Νούμερο ένα: Έναν δυνατό καφέ για να ανοίξετε τα μάτια σας; Νούμερο δύο: Έναν καφέ για μετά το γεύμα; Απαντώντας στις ερωτήσεις μου μπορώ να σας πω ποια μηχανή του καφέ είναι τέλεια για σας", ήταν μία από τις ερωτήσεις που απηύθηνε το προγραμματισμένο ρομπότ της Nestle στους επισκέπτες του καταστήματος Bic Camera Yurahucho στο Τόκυο.
Το ρομπότ Pepper της Softbank υποδέχεται τους πελάτες σε καταστήματα ηλεκτρονικών και είναι ικανό να εξηγήσει την διαφορά ανάμεσα σε έναν Nestle Dolce Gusto και έναν Nestle Gold Blend Barista, προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες να επιλέξουν τον πιο κατάλληλο για αυτούς.
Η Νestle, σύμφωνα με τη Guardian, σχεδιάζει να τοποθετήσει το ρομπότ σε περίπου 1.000 καταστήματα στην Ιαπωνία.
Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση της Nestle και της SoftBank, "τα ρομπότ θα μας 'βοηθήσουν' να ανακαλύψουμε τις ανάγκες των καταναλωτών μέσα από τις συζητήσεις τους με το Pepper".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr