Σύμφωνα με το Business Insider, τα δεδομένα από το κοινωνικό δίκτυο θα χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή των τάσεων των καταναλωτών σε συγκεκριμένα εμπορικά σήματα και για να βοηθήσουν τις διοικήσεις των επιχειρήσεων να λάβουν αποφάσεις για το είδος των προϊόντων που σχεδιάζουν να εισάγουν.
«Το Twitter προσφέρει έναν ισχυρό νέο φακό μέσω του οποίου μπορούμε να δούμε τον κόσμο, τόσο ως μια πλατφόρμα για εκατοντάδες εκατομμύρια καταναλωτές και επιχειρηματίες όσο και ως ενός μέσου για την σύνθεση διαφορετικών τάσεων. Η συνεργασία αυτή, η οποία βασίζεται στην πλατφόρμα της IBM, θα βοηθήσει τους πελάτες να εμπλουτίσουν τις επιχειρηματικές τους αποφάσεις με μια νέα τάξη δεδομένων» ανέφερε ο CEO της IBM, Ginni Rometty, σε συνέδριο της εταιρείας στο οποίο ανακοίνωσε τη συμφωνία..
«Τα δεδομένα είναι το φαινόμενο της εποχής μας» πρόσθεσε και υπογράμμισε ότι με την συμφωνία γίνεται το πρώτο σημαντικό βήμα προς την απελευθέρωση της αξίας των κοινωνικών δεδομένων που μπορούν να έχουν απεριόριστη εφαρμογή.
«Η συνεργασία θα επιτρέψει σε επιχειρήσεις να ενσωματώσουν δεδομένα από το Twitter στην διαδικασία λήψης αποφάσεων μέσω ενός δοκιμασμένου συνόλου εργαλείων, λύσεων και υπηρεσιών της IBM» ανέφερε από την πλευρά του, σε ανακοίνωση του το Twitter.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr