Ο CFO του Facebook, Dave Wehner, ο CEO, Mark Zuckerberg, δήλωσαν από κοινού ότι η εταιρεία τον επόμενο χρόνο θα πραγματοποιήσει μια σειρά από επιθετικές επενδύσεις, οι οποίες θα προετοιμάσουν ένα επιτυχημένο μέλλον. Αυτό όμως σημαίνει ότι τα έξοδα του Facebook θα αυξηθούν κατά 50%–70%.
Ο Zuckerberg εξήγησε το σχέδιο του για τα επόμενα 3, 5, και 10 χρόνια της εταιρείας.
Σε γενικές γραμμές επιθυμεί πολλαπλά προϊόντα του Facebook , όπως WhatsApp, Messenger, Search, Video, NewsFeed, Oculus and Instagram, να συνδέουν 1 δισ. χρήστες το καθένα. Όταν αυτά θα έχουν φτάσει στο υψηλότερο σημείο τους, τότε θα αρχίσει να τα ρευστοποιεί.
Παράλληλα, ο Zuckerberg θέλει να βελτιώσει την διαφήμιση εταιρειών, ειδικά στο κινητό. Το Facebook θέλει να επενδύσει σε τρόπους που θα βοηθήσουν να στοχεύει η διαφήμιση με μεγαλύτερη επιτυχία μέσω των δεδομένων.
Αυτή τη στιγμή, οι διαφημιζόμενοι ξοδεύουν μόνο το 11% από τον προϋπολογισμό τους στο mobile Facebook, σύμφωνα με τον COO του Facebook, Sheryl Sandberg, επειδή δεν υπάρχουν ακόμα τα κατάλληλα εργαλεία.
Τέλος, το Facebook σκοπεύει να δημιουργήσει την επόμενη μεγαλύτερη υπολογιστική πλατφόρμα και να δώσει σε περισσότερο κόσμο πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω του Internet.org.
«Θα προετοιμαστούμε για το μέλλον, επενδύοντας επιθετικά», δήλωσε ο Zuckerberg.
Όπως αναφέρει το businessinsider.com, το Facebook για άλλη μια φορά κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει: Επενδύει μακροπρόθεσμα και αγνοεί τη Wall Street. Το δημοσίευμα τονίζει ότι η Wall Street έχει αποκτήσει τέτοια εμμονή με τη μεγιστοποίηση του άμεσου οφέλους που δεν καταλαβαίνει ότι σημερινές επενδύσεις αποδίδουν σε μελλοντικά κέρδη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr