Η εταιρεία ερευνών Strategic Analysis διαπίστωσε πως για το α’ τρίμηνο του 2014, η Samsung παρέδωσε, σε παγκόσμια κλίμακα, 500.000 συσκευές smartwatches, προερχόμενα από όλους τους κατασκευαστές. Σημειωτέον, βέβαια, πως στον αριθμό δεν περιλαμβάνονται τα Gear 2, Gear 2 Neo και Gear Fit, καθώς αυτές οι συσκευές κυκλοφόρησαν μόλις τον Απρίλιο.
Στην έρευνα της, η Strategy Analytics, επίσης αποκαλύπτει ότι η παγκόσμια αγορά των smartwatches σημείωσε αύξηση 250% το πρώτο τρίμηνο του 2014 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της χρονιάς που πέρασε. Αυτό σημαίνει ότι με τα Moto 360, LG G Watch και το φημολογούμενο iWatch, η αγορά θα ανέβει ακόμα περισσότερο, αλλά τότε θα ξεκαθαρίσει και αν η Samsung, θα συνεχίσει να έχει τα ηνία. Οι αναλυτές θεωρούν ότι η αγορά των wearable συσκευών θα μεγαλώσει περαιτέρω αφού αναμένεται το λανσάρισμα του Android Wear, με λειτουργικό σύστημα της Google ειδικά σχεδιασμένο για wearable συσκευές.
Επιπλέον, οι τεράστιες δυνατότητες της Google στον τομέα της διαφήμισης και προώθησης προϊόντων αναμένεται να προξενήσουν πρόσθετο ενδιαφέρον μελλοντικών καταναλωτών.
Φυσικά, αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω στοιχεία αφορούν παραδόσεις συσκευών από τους κατασκευαστές στα σημεία πώλησης. Σε καμία περίπτωση δεν αφορούν τις πραγματικές πωλήσεις προς τους καταναλωτές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr