Σύμφωνα με δημοσίευμα των Sunday Times, πρόκειται κατά πάσα πιθανότητα (η γνωστή εταιρεία, διάσημη για τα αυτοκίνητά της στη Formula 1 παρουσιάζεται ιδιαίτερα μυστικοπαθής στο ζήτημα) για ένα ηλεκτρονικό σύστημα υψηλής συχνότητας, το οποίο μεταδίδει ηχητικά κύματα στο ίδιο το παρμπρίζ, δημιουργώντας έτσι ένα «πεδίο ισχύος» το οποίο απομακρύνει το νερό, τη λάσπη, και ακόμα και τα έντομα που καταλήγουν πάνω του.
«Χρειάστηκε πολλή προσπάθεια για να το μάθουμε αυτό από μία πηγή στις ένοπλες δυνάμεις. Ρώτησα γιατί δεν χρησιμοποιούνται υαλοκαθαριστήρες σε αεροσκάφη όταν πετούν σε χαμηλά ύψη για να προσγειωθούν» λέει ο Φρανκ Στίβενσον, επικεφαλής σχεδιασμού. «Μου είπαν ότι δεν είναι κάποιου είδους επικάλυψη στην επιφάνεια, αλλά ένα ηλεκτρονικό σύστημα υψηλής συχνότητας το οποίο δεν δυσλειτουργεί ποτέ και είναι πάντα ενεργό. Τίποτα δεν “κολλάει” στο παρμπρίζ» προσθέτει. Επίσης, ένας μηχανισμός τέτοιου είδους θα απάλλασσε τους οδηγούς από προβλήματα όπως οι υαλοκαθαριστήρες που παγώνουν πάνω στο τζάμι σε περίπτωση πολύ χαμηλών θερμοκρασιών.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η McLaren σχεδιάζει ήδη ένα αυτοκίνητο το οποίο θα χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο σύστημα. Το εν λόγω όχημα αναμένεται να είναι έτοιμο το 2015.
Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τον ακριβή τρόπο λειτουργίας του όλου συστήματος, καθώς φοβάται ότι ανταγωνίστριες εταιρείες μπορεί να κλέψουν την ιδέα. Αν και σε πρώτο επίπεδο θα κυκλοφορήσει για τα πανάκριβα σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας, θεωρείται ότι η τελειοποίησή του θα έχει ως αποτέλεσμα τη μαζική έξοδό του στην αγορά για χρήση από «απλούς» οδηγούς, σε πολύ χαμηλές τιμές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr