Εκτός από την αύξηση των ενεργών χρηστών κατά τη θητεία της Marissa Mayer ως CEO της Yahoo, η εταιρεία δέχεται 5-6 φορές περισσότερα βιογραφικά την εβδομάδα (12.000 βιογραφικά), τα ‘χτυπήματα’ στην αρχική της σελίδα έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό, ενώ οι εργαζόμενοι της mobile ομάδας έχουν δεκαπλασιαστεί.
«Πιθανότατα θα χρειαστούν άλλα 3 ή και περισσότερα χρόνια μέχρι να αναπτυχθούμε στο βαθμό που θέλουμε και η εταιρεία να βαδίσει προς την κατεύθυνση που επιθυμούμε» δήλωσε η Marissa Mayer, ενώ σχολίασε και το γεγονός ότι δέχεται πολλές κριτικές για το νέο λογότυπο της Yahoo:
«Μου αρέσει το πώς βγήκε τελικά το λογότυπο. Είμαστε πολύ περήφανοι στη Yahoo που αποτελούμε τη μεγαλύτερη startup εταιρεία. Για εμάς το brand έχει να κάνει με το προϊόν. Είμαστε χαρούμενοι με το λογότυπο αλλά η πραγματική έμφαση που δίνουμε είναι στο προϊόν.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr