Αυτή η δυνατότητα είναι η γνωστή και μη εξαιρετέα που χρησιμοποιούν εδώ και καιρό το Twitter και το Youtube. Οι χρήστες, πατώντας την επιλογή ‘ενσωματώση δημοσίευσης’ (embed post), τους δίνεται ένας κωδικός, τον οποίο μπορούν να αντιγράψουν και να επικολλήσουν σε ένα blog ή μια ιστοσελίδα.
Για να έχει ένα post τη δυνατότητα ενσωμάτωσης, πρέπει να είναι δημόσιο (να μπορεί να το δει ο οποιοσδήποτε χρήστης). Στην ανακοίνωσή του, το Facebook χρησιμοποίησε ως παράδειγμα, ένα status της British Monarchy, σχετικό με την πρόσφατη γέννηση του βασιλικού μωρού.
Παρόλο που το 72% των χρηστών του Facebook έχει κλειδώσει τα posts του (private), η εταιρεία προσπαθεί τελευταία να τα αξιοποιήσει σε sites και blogs για να δώσουν άλλο ύφος και χρώμα στον σχολιασμό.
Με τον ίδιο σκοπό, το Facebook είχε εισάγει λίγο καιρό πριν τα hashtags#, ώστε οι χρήστες και οι δημοσιογράφοι να μπορούν να εντοπίζουν συγκεντρωμένες τις συζητήσεις για διάφορα θέματα.
Ο στόχος τέτοιων κινήσεων είναι να προσφέρει περιεχόμενο στους διαφημιστές για να προσεγγίζουν περισσότερους χρήστες κατά τη διάρκεια μεγάλων γεγονότων, όπως τα Oscars και το Super Bowl. Μέχρι στιγμής, το Twitter κατέχει τη μερίδα του λέοντος σε τέτοιες διαφημιστικές ευκαιρίες, αλλά τώρα που μπήκε και το Facebook στο παιχνίδι, σίγουρα θα αλλάξουν τα δεδομένα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr