Παρόλο που οι πωλήσεις των smartphones έχουν μειωθεί στις ανεπτυγμένες αγορές όπως της Ευρώπης, το αντίθετο ισχύει για το λειτουργικό σύστημα Android. Οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί σχεδόν κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι (70.4% το 2013, 61.3 το 2012). Το παγκόσμιο μερίδιο της Google για τις πωλήσεις smartphones, τον περασμένο Μάρτιο έφτανε το 64%, ποσοστό που πολύ πιθανώς θα αγγίξει το 70% σύντομα, αν αναλογιστεί κανείς ότι το μερίδιο του Android ανεβαίνει σε κάθε αγορά τους τελευταίους μήνες.
Μια παρόμοια κατάσταση συμβαίνει στην Κίνα, η οποία τώρα είναι η μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως στο χώρο των έξυπνων κινητών. Εκεί, το Android έχει κερδίσει τη μάχη μέχρι στιγμής, με το 70% των πωλήσεων smartphone συσκευών να ανήκει στην δημοφιλή πλατφόρμα της Google. Η Samsung πάντως, δεν κυριαρχεί στην Κίνα με τον ίδιο τρόπο που κυριαρχεί στην υπόλοιπη αγορά Android.
Ούτε η Ευρώπη όμως είναι παιχνιδάκι για τη Samsung. Για παράδειγμα στην Αγγλία, στην οποία τα smartphones εισχωρούν με ποσοστό 65%, το νέο Xperia Z από τη Sony, έχει πραγματοποιήσει ισχυρή απόδοση, με το 38% των κατόχων Xperia να είναι πρώην κάτοχοι Samsung συσκευών. Σίγουρα, η υψηλή απόδοση σε μία αγορά δεν σημαίνει απόλυτα πως η Sony θα αναζωπυρωθεί, αλλά το φαινόμενο αυτό θέτει σε αμφισβήτηση το αν η Samsung είναι μια αρκετά ισχυρή εταιρεία ώστε να κρατάει τους χρήστες μαζί της.
Η Samsung κατέχει το δεύτερο καλύτερο ποσοστό αφοσίωσης στη Μ. Βρετανία μετά την Apple (59% και 79% αντίστοιχα). Ένας από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες της Apple είναι η δύναμή της στις διαφορετικές καταναλωτικές ηλεκτρονικές συσκευές, κυρίως των PC.
Και στις Ηνωμένες Πολιτείες, το λογισμικό Android γνώρισε αύξηση, με το 52% των συνολικών πωλήσεων smartphones, αλλά η συνεργασία της Apple με την T-Mobile λειτούργησε ως αντίβαρο στην κυριαρχία του Android, δίνοντας μεγάλη ώθηση στο λογισμικό iOS.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr