Τα στοιχεία που και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές και αφορούν τη δεύτερη εβδομάδα του Μαρτίου δείχνουν μεγάλη αύξηση κατανάλωσης ειδικά στα Μη Συνταγογραφούμενα Προϊόντα (OTC). Επίσης μεγάλη αύξηση υπάρχει στα καρδιολογικά φάρμακα ίσως και λόγω προεκτέλεσης συνταγών.
Αναλυτικά τα στοιχεία:
- 119% στα Μη Συνταγογραφούμενα Προϊόντα (OTC):
- 78% στα Καλλυντικά
- 52% στα Προϊόντα διατροφής
- 57% στα Προϊόντα φροντίδας ασθενών
Σε σχέση με τα Προϊόντα OTC, τη μεγαλύτερη αύξηση είχε η κατηγορία για το Βήχα, το Κρύωμα και το Αναπνευστικό κατά 61% (αύξηση κατά 387.000 τεμάχια, σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου). Στα Προϊόντα διατροφής, η κατηγορία των Βρεφικών Τροφών αυξάνεται κατά 80% (40.000 τεμάχια).
Αντίθετα, μείωση αποτυπώνεται τις τελευταίες 9 εβδομάδες του 2020 (από 13 Ιανουαρίου μέχρι 15 Μαρτίου), σε σχέση με τις αντίστοιχες εβδομάδες του 2019 στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντα:
- Μυοχαλαρωτικά -21% (-75.000 τεμάχια)
- Αναρροφητήρες για μωρά (baby nasal aspirators) -17% (-14.500 τεμάχια)
- Προϊόντα make-up -9% (-3.000 τεμάχια).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr