Πιο συγκεκριμένα το ψηφιακό ράφι, (BEAUT-e-POINT), είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των τμημάτων marketing VICHY & Business Development L’Oreal Cosmetique Active Hellas, με την εταιρεία τεχνολογικής & τεχνικής υποστήριξης Vision To Watch και τη διαφημιστική εταιρεία SolidHavas.
Σημειώνεται ότι η καινοτομία που παρουσιάστηκε σήμερα μελετήθηκε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά στην Ελλάδα. Στόχο έχει, όπως αναφέρεται, να φέρει στο παρόν μία εμπειρία λιανικής που έρχεται από το μέλλον, να δώσει αξία στον καταναλωτή και να μετατρέψει τις αγορές στο φαρμακείο σε μια δια δραστική, γρήγορη και ευχάριστη εμπειρία.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό του, στα BEAUT–e-POINT ο καταναλωτής, μπορεί να προηγηθεί στα δια δραστικά ψηφιακά ράφια. Έχει τη δυνατότητα να δει τις συνθέσεις των προϊόντων VICHY, να διαβάσει αναλυτικές πληροφορίες, να παρακολουθήσει video ή tutorial video των προϊόντων, καθώς και να λάβει προσωποποιημένες ρουτίνες ομορφιάς σύμφωνα με τις ανάγκες του. Έχοντας διαμορφώσει πλέον το καλάθι του μπορεί να λάβει δείγματα της επιλογής του, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας τις ουρές.
«Η νέα αυτή καινοτομία, υπογραμμίζει τη συνεχή δέσμευση της εταιρείας ως στρατηγικού συνεργάτη για την ανάπτυξη της αγοράς των δερμοκαλλυντικών, δημιουργώντας μια διακαναλική αγοραστική συμπεριφορά που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή» αναφέρεται σχετικά/
Αυτή τη στιγμή, το BEAUT-Ε-POINT υπάρχει διαθέσιμο σε τρία σημεία της Αττικής Φαρμακεία Γιαγιάκου Αικ (Αιγάλεω), Φαρμακείο Κάτσαρης Νίκος (the mall Athens), Hondos Center (Γλυφάδα), ενώ πολύ σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλα μέρη της Αθήνας αλλά και της Ελλάδας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr