Ένα vintage λεωφορείο παρκάρει στο Ηρώδειο, πάνω στη σκηνή του Ηρωδείου για την ακρίβεια. Μέχρι εδώ, το οδηγεί Φίλιπ Κεν, όπως στο παρελθόν έχει οδηγήσει (στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης τότε) άλλοτε ένα χαλασμένο Citroen κι άλλοτε ένα αεροπλάνο μετά από πτώση.
Ο Γάλλος σκηνοθέτης, έρχεται απευθείας από το Φεστιβάλ της Αβινιόν με τη νέα του σκηνοθεσία, εμπνευσμένη από το εμβληματικό έργο του Ιερώνυμου Μπος, «Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων».
Υπό τον παρεμφερή τίτλο «Ο κήπος των ηδονών», ο Κεν κάνει αυτό που ξέρει πολύ καλά: Να χτίζει ανθρώπινες κοινότητες, να δημιουργεί τοπία μεγάλης εικαστικής πνοής, να αφουγκράζεται το περιβάλλον και να ακούει τη φωνή της φύσης, να οραματίζεται ουτοπίες.
Ο νέος του σταθμός στο Ηρώδειο για ένα μόνο βράδυ σημαίνει την λήξη του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών και γίνεται η αφορμή για μια διαδρομή στη δική του πορεία, από το 2003 μέχρι σήμερα.
Διαβάστε περισσότερα στο Monopoli.gr.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr