Ο Σύλλογος και η εταιρία, μέσα από στενή συνεργασία, έχουν στόχο να κυκλοφορήσουν μοναδικές exclusive συλλογές που θα είναι διαθέσιμες από το 2020 μέσω του επίσημου δικτύου πωλήσεων της Paris Saint-Germain και μέσω του δικτύου λιανικής της Replay, αλλά και Online.
Ο CEO της Fashion Box SpA Matteo Sinigaglia, δήλωσε: “Με την οπτική ότι το ποδόσφαιρο είναι το πιο δημοφιλές sport σε ολόκληρο τον κόσμο, με περισσότερους από 2.5 δις οπαδούς σε 5 ηπείρους, εστιάζουμε σε αυτή τη συνεργασία που θα μας βοηθήσει να ενδυναμώσουμε την παρουσία μας στον ποδοσφαιρικό κόσμο, ο οποίος στηρίζεται- όπως και η φιλοσοφία μας- στο πάθος. Η Paris Saint-Germain είναι ένα σύμβολο νίκης μιας πόλης και μιας χώρας με την οποία νιώθουμε ιδιαίτερο δέσιμο και ταύτιση. Είναι μια ομάδα που σκαρφαλώνει συνεχώς προς την κορυφή με απίστευτη δυναμική, κάτι το οποίο μας εκφράζει και σαν φιλοσοφία. Μετά την ήδη πετυχημένη συνεργασία μας με τον Neymar Jr., ήταν το επόμενο βήμα να αναζητήσουμε συνεργασία με μια κορυφαία ομάδα- πρωτοπόρο, που αποτελείται από ποδοσφαιρικά αστέρια 10 διαφορετικών εθνικοτήτων."
Ο Marc Armstrong, Διευθύνων Σύμβουλος της Paris Saint-Germain, πρόσθεσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που υποδεχόμαστε τη Replay στην οικογένεια της Paris Saint-Germain. Μοιραζόμαστε την ίδια φιλοδοξία και το όραμα να συνδέσουμε το όνομά μας με ένα νεανικό και στυλιστικά ενημερωμένο κοινό σε όλο τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια η Paris Saint-Germain έγινε η επιτομή του sports style και ανυπομονούμε πραγματικά να συνεργαστούμε με τη Replay για τη δημιουργία πρωτότυπων προϊόντων για το φίλαθλο κοινό μας.”
Αυτή η συνεργασία αναμένεται άκρως δημιουργική με στόχο να ξεπεράσει τα στενά σύνορα του παραδοσιακού marketing και να προσφέρει στο κοινό μια αληθινή εμπειρία που ενσωματώνει τις αξίες της ιταλικής Replay και της γαλλικής Paris Saint Germain.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr