Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου του Stanford, η οποία μελέτησε τις απαντήσεις 7.804 μαθητών της μέσης εκπαίδευσης, το 82% δεν μπορούσε να διακρίνει την πραγματική είδηση από μια διαφήμιση. Μερικοί μάλιστα μαθητές παραδέχτηκαν πως αξιολογούν μια είδηση ανάλογα με την εικόνα ή τις πληροφορίες που τη συνοδεύουν.
O περισσότεροι επίσης από τους συμμετέχοντες δεν μπορούσαν να καταλάβουν γιατί ένα τραπεζικό στέλεχος μπορεί να γράψει πως οι νέοι χρειάζονται ένα πλάνο οικονομικού σχεδιασμού για τα πρώτα χρόνια των σπουδών τους.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο penna.gr