Λόγω της πιο... ανάλαφρης διάθεσης μας κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, πολλές φορές αγνοούμε τα δικαιώματα μας ως ταξιδιώτες.
Ξεχωρίσαμε τα βασικά αυτά δικαιώματα σύμφωνα με τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στη χώρα μας:
Αεροπορικές μετακινήσεις
Αν ακυρωθεί η πτήση, έχετε το δικαίωμα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου, ενώ η εταιρεία υποχρεούται στην παροχή γεύματος, διαμονής κι άλλων διευκολύνσεων. Τα παραπάνω ισχύουν και για τις πολύωρες καθυστερήσεις. Ο καταναλωτής δικαιούται αποζημίωσης σε περίπτωση φθοράς, καταστροφής ή απώλειας των αποσκευών του, καθυστέρησης στην άφιξη των αποσκευών στον τόπο προορισμού κ.ά.
Σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης στο αεροσκάφος υπάρχει και πάλι το δικαίωμα της αποζημίωσης.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο fit123.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr