Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Παρακολουθώντας για πολλά χρόνια συνέδρια μάρκετινγκ και διαβάζοντας την αρθρογραφία διαφόρων ειδικών του είδους, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι, δεν είναι θέμα μιας συγκεκριμένης συνταγής. Κι αυτό, γιατί έχει αποδεδειχθεί, ότι στις περισσότερες περιπτώσεις πολλά προϊόντα απέτυχαν να περάσουν στο υποσυνείδητο του καταναλωτή αυτή την επιθυμία.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο penna.gr