Ο λόγος για το Pepsi True. Πρόκειται για ένα πράσινο αναψυκτικό, με μόνο 60 θερμίδες, που περιέχει το εναλλακτικό γλυκαντικό stevia. Το εν λόγω συστατικό μειώνει την αξία των θερμίδων κατά 20% ανά κουτάκι. "Χρειάστηκαν τρία χρόνια για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα" δήλωσε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Pepsi,Simon Lowden.
Η κίνηση της εταιρείας ήταν αναμενόμενη μετά τις κατακόρυφες πωλήσεις της Pepsi Diet. Βέβαια, η προσπάθειά της να ανακάμψει, έρχεται πάλι δεύτερη, αφού η Coca Cola πρόσφατα κυκλοφόρησε το δικό της πράσινο προϊόν, "Coca Cola Life", με stevia.
Παρά τις αποδοκιμασίες για τη γεύση, οι μεγάλες εταιρείες αναψυκτικών φαίνεται να επενδύουν στη stevia, δεδομένου ότι οι καταναλωτές απορρίπτουν όλο και περισσότερο τα ζαχαρώδη προϊόντα.
"Οι επιχειρήσεις βρίσκονταν σε παρακμή για περίπου 10 χρόνια, και τα προϊόντα χαμηλής θερμιδικής αξίας δεν απέδωσαν όσο τα κλασικά ζαχαρωμένα αναψυκτικά. Τόσο η Coca Cola όσο και η Pepsi πρέπει να καινοτομήσουν διαφορετικά" σχολίασε ο John Sicher, εκδότης του Beverage Digest, που ασχολείται με τον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, ενώ σημείωσε "Πρέπει να βρουν τη χρυσή τομή μεταξύ γεύσης και θερμίδων, αν θέλουν να αντέξουν στην αγορά. Η λύση μπορεί να βρίσκεται στις φυσικές γλυκαντικές ουσίες, όπως τα μεσογειακά φρούτα".
Σε αυτή τη λογική φαίνεται να κινείται και η Pepsi, που βρίσκεται ήδη σε πειραματισμούς με την ουσία "Sweetmyx", η οποία ενισχύει τη γεύση της ζάχαρης, του stevia και των άλλων γλυκαντικών ουσιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr