Βασικός άξονας της εκδήλωσης ήταν τα ορατά και μετρήσιμα πλέον -θετικά- αποτελέσματα, που αποδεικνύουν στην πράξη την αξία αλλά και τη δύναμη της συνεργασίας για την επιτυχημένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή αγορά.Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου παρουσιάσθηκαν από την ΕΞΑΑΑ τα στοιχεία κίνησης του 8μηνου 2014 στην Αθήνα, οι δράσεις των φορέων που συνέβαλαν στο θετικό αυτό αποτέλεσμα, το ολοκληρωμένο πλάνο ενεργειών προβολής της Αθήνας της Marketing Greece, καθώς και η διεθνής καμπάνια «I’m an Aθenian too», η νέα πρωτοβουλία του ΔΑΑ και της Marketing Greece, η οποία, σε συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών “Perhaψ you’re an Aθenian too!”, καλεί τους επισκέπτες «να γίνουν Αθηναίοι» και αποτελεί την πλέον σύγχρονη ενέργεια προβολής της Αθήνας.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την ΕΞΑΑΑ, την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2014 στην Αθήνα αυξήθηκαν: η πληρότητα των μονάδων κατά 22,3% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2013, η μέση τιμή δωματίου κατά 4,9% και το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) κατά 28,3%. Η αύξηση της ζήτησης και της πληρότητας φανερώνει τη δυναμική του προορισμού, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις έρευνες της ΕΞΑΑΑ & GBR Consulting «Περί Ικανοποίησης Επισκεπτών» (δείγμα άνω των 1.500 επισκεπτών – ενοίκων ξενοδοχείων κατ’ έτος), όπου σε ποσοστό 96% οι τουρίστες της πόλης μας θα συνιστούσαν την Αθήνα σε τρίτους αλλά και η συνολική αξιολόγηση του προορισμού, “μας προάγει” με “βαθμολογία” 7,8/10. Τα ως άνω στοιχεία επιβεβαιώνονται και από την αύξηση των Τουριστικών Αφίξεων στο Αεροδρόμιο της Αθήνας την ίδια περίοδο κατά 528.000 (Πηγή: ΔΑΑ - Δημοσίευση Στοιχείων: ΣΕΤΕ) - κάτι που όπως είπε ο κ. Βασιλικός «αντιστοιχεί σε περίπου 390.000 επιπλέον διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία και μεταφράζεται σε 142.8 εκατ. ευρώ για τη πραγματική οικονομία της Αθήνας δηλ. ξενοδοχεία, εμπόριο, εστίαση, δημοτικά τέλη, φόροι, μεσάζοντες κ.λπ». Όπως τόνισε ο Πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ «η ανάκαμψη προέκυψε μέσα από νέες ιδέες και κοινές προσπάθειες και αποδεικνύει την ανάγκη να συστρατευθούμε όλοι κάτω από μακροπρόθεσμο στόχο και στρατηγική για την περαιτέρω βελτίωση, αριθμών και ποιότητας».
Απ’ την πλευρά της η Marketing Greece, υλοποιώντας ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής σε συνεργασία με την ΕΞΑΑΑ, την Aegean και άλλους φορείς, παρουσίασε τις ενέργειες δημοσιότητας, οι οποίες είχαν αποτέλεσμα πάνω από 100 άρθρα για την Αθήνα σε ξένα
ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας, καθώς και ένα υψηλό ισότιμο διαφημιστικής αξίας της τάξεως των 7.500.000€.
Πιο συγκεκριμένα και όπως επεσήμανε ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, «Η Αθήνα αποτελεί καταλύτη για την διατήρηση ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού και επιχειρούμε την προβολή της ως ιδανικό τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών. Η υλοποίηση της καμπάνιας «I’m an Aθenian too» εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας που αναπτύσσει η Marketing Greece στους άξονες της συνέργειας, καινοτομίας και της ολοκληρωμένης στρατηγικής».
Η ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean έχει να επιδείξει μακρά και μετρήσιμη δράση ως αρωγός και υποστηρικτής ενεργειών με ουσία και περιεχόμενο για την Αθήνα – και όχι μόνο γι’ αυτήν. Ως σύμμαχος και στενός στρατηγικός συνεργάτης, τόσο της ΕΞΑΑΑ όσο και του ΔΑΑ και της Marketing Greece, έχει υποστηρίξει τη μεταφορά όλων των προσκεκλημένων δημοσιογράφων αλλά και Τ.Ο. στην Αθήνα από όλες τις χώρες – αγορές, όπου πετούν τα αεροπλάνα της εταιρείας. Όπως είπε ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Αegean, «Συλλογικές συντονισμένες προσπάθειες και επένδυση με συνέπεια σε περισσότερες άμεσες συνδέσεις, ποιότητα και ανταγωνιστικότητα. Αυτή είναι η προφανής ανάγκη για να δώσουμε στην Αθήνα τη θέση που της αρμόζει».
Τέλος, όπως ανέφερε και ο κ. Γιάννης Παράσχης, Γενικός Διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το γεγονός ότι οι ξένοι επισκέπτες με μοναδικό προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν κατά 29% κατά το Α’ εξάμηνο 2014 αποδεικνύει τη δυναμική ανάκαμψη της πόλης μας ως τουριστικού προορισμού. Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά στις ενέργειες για την προβολή της Αθήνας και στη νέα καμπάνια «I’m an Aθenian too», η οποία αποτελεί άλλον έναν σημαντικό «κρίκο στην αλυσίδα» των δράσεων και των προσπαθειών εκ μέρους του ΔΑΑ, ο κ. Παράσχης τόνισε: «Ήδη από την έναρξη της κρίσης, θέσαμε ως μία από τις βασικές μας προτεραιότητες τη στήριξη του προορισμού «Αθήνα» μέσω μίας σειράς πρωτοβουλιών.
«Η καμπάνια “Perhaψ you’re an AΘenian too!” έτρεξε το 2014 με μεγάλη επιτυχία σε 18 αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο και πρόβαλε σε ένα επιβατικό κοινό άνω των 170 εκατομμυρίων, με έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο, τα διαφορετικά πρόσωπα της πόλης μας, αλλά και την οικουμενικότητα της Αθηναϊκής ταυτότητας. Είναι, λοιπόν, ιδιαίτερη χαρά για εμάς το γεγονός ότι, τώρα που η Αθήνα έχει ήδη ανακάμψει δυναμικά, η “πρόσκληση” του Perhaψ, μέσα από τη συνεργασία με τη MarketingGreece, γίνεται “βεβαιότητα”, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να μοιραστούν την Αθηναϊκή τους εμπειρία και να ονομαστούν “Αθηναίοι”».
Εν κατακλείδι, το συμπέρασμα αλλά και το μήνυμα ταυτόχρονα της ημέρας αφορά γενικότερα στην ανάγκη για άμεση κινητοποίηση, συνεργασία και εμπλοκή όλων μας -είτε ως τουριστικά δραστηριοποιούμενων, είτε ως ΜΜΕ, είτε ως πολιτών της πρωτεύουσας- για την επανατοποθέτησή μας απέναντι στην Αθήνα, για την… «ανακάλυψή» της εκ νέου, για την ανάδειξη της διαχρονικής και πολυθεματικής της ταυτότητας διεθνώς και φυσικά για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, για πολίτες και επισκέπτες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr