Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

«Η κατάσταση στην Εθνική Πινακοθήκη είναι ένα έγκλημα συγκρίσιμο με την τραγωδία στα Τέμπη, αν όχι ακόμη πιο σοβαρό», είπε ο κ. Παπαδόπουλος κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε το πρωί της Πέμπτης 13 Μαρτίου στην πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού Mega.
«Ως βουλευτής πομακρύνθηκα, αλλά δεν είδα κανέναν από τους συναδέλφους μου που έχουν εμπλακεί σε σοβαρές υποθέσεις, όπως δολοφονίες και παιδεραστίες. Ούτε καν για τον Καραμανλή δεν ζήτησαν να αρθεί η ασυλία του, παρόλο που ενοχοποιείται για τόσα. Ο πρόεδρος της Βουλής ζητά την καταδίκη μου και να μου αφαιρεθεί ο μισθός, αλλά δεν με απασχολεί. Θα παλέψω μέχρι τέλους για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία μας», δήλωσε αρχικά ο Νίκος Παπαδόπουλος.
«Όχι απλώς δεν μετανιώνω για όσα είπα, αλλά επιμένω: πρόκειται για έγκλημα ισάξιο – αν όχι χειρότερο – από εκείνο των Τεμπών. Αυτή η κυβέρνηση διαπράττει εγκλήματα το ένα μετά το άλλο», επέμεινε ο βουλευτής της Νίκης, ενώ κατηγόρησε ευθέως την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, λέγοντας πως όλες του οι προσπάθειες για απαντήσεις και δικαίωση έπεσαν στο κενό. «Παιδεύομαι με την κυρία Μενδώνη με επίκαιρες ερωτήσεις, επιστολές, τίποτα. Μας γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια», ανέφερε.
Δεν θα αποκατασταθούν οι ζημιές στην Εθνική Πινακοθήκη
Εν τω μεταξύ, η Εθνική Πινακοθήκη άνοιξε ξανά σήμερα (13/3) τις πόρτες της και η έκθεση «Σαγήνη του Αλλόκοτου», στην οποία συμμετέχει και ο καλλιτέχνης Χριστόφορς Κατσαδιώτης που βρέθηκε στο στόχαστρο του βουλευτή της Νίκης, είναι ξανά επισκέψιμη στο κοινό.
Μάλιστα, ελήφθη η απόφαση τα βανδαλισμένα έργα του καλλιτέχνη να παραμείνουν ως έχουν στο πάτωμα με σπασμένες τις προθήκες τους ως υπενθύμιση του περιστατικού.
Η απόφαση να μην αντικατασταθούν οι ζημιές στα βανδαλισμένα έργα έγινε με συναίνεση με του δημιουργού ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι πλέον στο χώρο της έκθεσης έχει αναρτηθεί ειδικό συνοδευτικό κείμενο μεταφρασμένο και στα αγγλικά, όπου αναγράφεται ότι η μη αποκατάσταση των έργων πρόκειται για συνειδητή απόφαση που επιδιώκει να αναδείξει τη βία ως κοινωνικό σύμπτωμα.