Αναλυτικότερα, μιλώντας στην ΕΡΤ για την γραμμή 4 και τους δύο μετροπόντικες που είναι σε λειτουργίαμε στόχο τη διάνοιξη 13 χιλιομέτρων ο κ. Σταϊκούρας αποκάλυψε ότι μετά από έξι μήνες ο μετροπόντικας «Νίκη» έχει διανοίξει 520 μέτρα, έχει περάσει τον σταθμό του Άλσους Βεϊκου και οδεύει προς τον σταθμό στο Γαλάτσί ενώ ο μετροπόντικας «Αθηνά» έχει διανοίξει 2.050 μ.
«Έχει περάσει τον σταθμό Γουδί και σε 90 μέτρα θα είναι στον σταθμό Ζωγράφου. Στόχος είναι ότι μέχρι το 2026 και οι δύο μετροπόντικες θα έχουν διανοίξει όλη την σήραγγα» πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.
Ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στην ενίσχυση του Προαστιακού της Δυτικής Αττικής λέγοντας ότι «θα ολοκληρωθεί το 2026» καθώς χρηματοδοτείται από Ταμείο Ανάκαμψης.
Αναφερόμενος στην ποιότητα των μετακινήσεων για το επιβατικό κοινό ο κ. Σταϊκούρας παραδέχθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα καθώς στον πρώην ΗΣΑΠ, στη γραμμή 1 έχει να γίνει ανανέωση συρμών από το 2004.
«Στις γραμμές 2 και 3 είκοσι από τους πενήντα πέντε συρμούς που είχαμε πάρει πριν από 25 χρόνια είναι χωρίς αιρκοντίσιον» είπε προαναγγέλλοντας ότι αρκετοί συρμοί στην Γραμμή 1 ανακαινίζονται ώστε «όχι μόνο να βελτιώσουμε την ποιότητα αυτών αλλά και να προσθέσουμε 8 συρμούς στην κυκλοφορία του ηλεκτρικού».
Παράλληλα, όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας, «θα έχουμε ανανέωση του στόλου των αστικών λεωφορείων μέχρι το καλοκαίρι του 2025» ενώ «συνολικά θα έχουμε 950 καινούρια λεωφορεία μέχρι το καλοκαίρι του 2025».
Τι είπε για την εισιτηριοδιαφυγή
Σύμφωνα με τον υπουργό το πιλοτικό πρόγραμμα «μπροστινή πόρτα» αποδίδει σε συνδυασμό με την ενίσχυση των ελεγκτών. ΄Όπως είπε σε συγκεκριμένα δρομολόγια σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα υιοθετήθηκε το μέτρο με την παράλληλη ενίσχυση του προσωπικού από ιδιώτες και πρώην εργαζόμενους στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά στην Αθήνα.
«Τον Οκτώβριο, στη Θεσσαλονίκη, τα έσοδα ήταν 2,3 εκατ. ευρώ όταν όλους τους προηγούμενους μήνες δεν υπερέβησαν το 1,5 με 1,6 εκατ. ευρώ» σημείωσε. Όπως είπε ότι με τη νέα τιμολογιακή πολιτική για τα ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης (60 λεπτά στα λεωφορεία και 60 λεπτά στο Μετρό) και την μηνιαία κάρτα στα 16 ευρώ για το κάθε μέσο «θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε τη χρήση των ΜΜΜ στη Θεσσαλονίκη». Μάλιστα, όπως είπε, «συνδυαστικά φτάνουμε στο εισιτήριο της Αθήνας με σύγχρονα όμως μέσα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr