Ο Βασίλης Οικονόμου σε συνέντευξη του στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 αναφέρθηκε αναλυτικότερα για το νέο συγκοινωνιακό χάρτη που παρουσίασε εχθές το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αναφέροντας ότι ουσιαστικά: «Πρόκειται για επικαιροποίηση του συγκοινωνιακού χάρτη από το 2004. Έχουμε πολλά καινούργια μέσα τα οποία χρησιμοποιούμε έχουμε το μετρό, τον προαστιακό, το τραμ, έχουμε τον ηλεκτρικό και φυσικά τα λεωφορεία τα οποία πρέπει να προσαρμοστούν, να συνδυαστούν και να μπορέσουμε να φτιάξουμε ένα αποτελεσματικό συγκοινωνιακό δίκτυο ώστε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος», ενώ ανέφερε ότι ο τελικός συγκοινωνιακός χάρτης θα βγει τον Μάιο του 2025.
Ο κ. Οικονόμου ανέφερε ότι ο συγκοινωνιακός χάρτης θα αφορά αστική συγκοινωνία για όλη την Αττική δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Στην Αττική δεν θα έχουμε πλέον υπεραστικά. Αλίκη Βουγιουκλάκη του 1950 «πάμε στο εξωτικό Καπανδρίτι ή Λαύριο» δεν θα έχουμε. Την περασμένη εβδομάδα εντάξαμε στην αστική συγκοινωνία τον ιστορικό δήμο του Μαραθώνα. Επίσημα από 6 δρομολόγια τα κάναμε 13 και θα τα κάνουμε και περισσότερα άρα Νέα Μάκρη- Μαραθώνας-Γραμματικό -Βαρνάβας θα έχουν πλέον αστική συγκοινωνία».
Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων παραδέχθηκε ότι έχουμε έναν από τους γηραιότερους στόλους λεωφορείων στην Ευρώπη με μέσο όρο ζωής τα 23 χρόνια, τονίζοντας, ενώ για την αγορά καινούργιων και την αντικατάσταση τους τόνισε: «Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν 250 καινούργια λεωφορεία, 140 ηλεκτρικά και 110 αντιρρυπαντικά, αυτά αντικατέστησαν παλαιά λεωφορεία, αυτό είναι ένα πρώτο βήμα γιατί έχουμε πει ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2025 θα είναι 950, έχουμε άλλα 700 λεωφορεία να τα ρίξουμε τους επόμενους μήνες. Θα βλέπετε συνέχεια καινούργια λεωφορεία να κυκλοφορούν».
Όσον αφορά τις προσλήψεις νέων οδηγών ο κ. Οικονόμου παραδέχθηκε ότι υπήρχαν σημαντικές ελλείψεις δηλώνοντας: «Κάνουμε προσλήψεις, έχουμε μια ανοιχτή προκήρυξη 200 θέσεων οδηγών. Συνέχεια κάνουμε προκηρύξεις οδηγών, είχαμε πολλά χρόνια να κάνουμε, είχαμε μείνει πάρα πολύ πίσω».
Ο κύριος Οικονόμου αναφέρθηκε ακόμα στην περιφρούρηση των λεωφορειολορίδων με κάμερες ώστε να μπορεί το καινούργιο λεωφορείο να κινείται γρήγορα και να υπάρχει με αυτό τον τρόπο αξιόπιστη συγκοινωνία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr