Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με το μετρό της Θεσσαλονίκης
Ν.ΤΑΧΙΑΟΣ: Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμο. Οι κατασκευαστικές εργασίες σε ποσοστό 99% έχουν ολοκληρωθεί, οι σταθμοί είναι έτοιμοι. Υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες μόνο σε ότι αφορά τον τερματικό σταθμό στη Νέα Ελβετία αλλά ήδη χθες βγήκαν οι δικαστικές αποφάσεις για τις τελευταίες απαλλοτριώσεις που έπρεπε να γίνουν εκεί, αυτό σημαίνει ότι ξεκινούν αμέσως οι εργασίες στα επίπεδα οδού που υπήρχαν κάποιες εκκρεμότητες. Υπάρχει η εκκρεμότητα της Βενιζέλου, εκεί ο σταθμός θα είναι έτοιμος το πολύ στις αρχές Σεπτεμβρίου. Αυτή τη στιγμή γίνονται οι δοκιμές των συστημάτων και οι δοκιμές των τρένων ώστε να είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος θα μπει με ασφάλεια σε ένα από τα πιο σύγχρονα μετρό που κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Οι συρμοί της Θεσσαλονίκης όπως και στο μέλλον οι συρμοί της γραμμής 4 της Αθήνας, δεν θα έχουν οδηγούς. Αυτή είναι η μια καινοτομία, η δεύτερη καινοτομία είναι ότι στις αποβάθρες υπάρχουν πόρτες. Δηλαδή δεν έχει κανείς επαφή με τις
γραμμές έχει μπροστά του μια κλειστή πόρτα η οποία ανοίγει αυτόματα μόλις φτάσει το μετρό. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει απόλυτη ασφάλεια.
Για το ζήτημα της επέκτασης του μετρό της Καλαμαριάς
Ν.ΤΑΧΙΑΟΣ: Εκεί είναι πιο περίπλοκη κατάσταση γιατί μιλάμε για πολλαπλές συμβάσεις οι οποίες πρέπει να συντονισμούς μεταξύ τους, αυτό θέλει το χρόνο του. Θα χρειαστεί ένας χρόνος που υπολογίζουμε ότι θα είναι 6-8 μήνες μετά την παράδοση της βασικής γραμμής για να ολοκληρωθεί και το μετρό της Καλαμαριάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr